Profi storytelling a social médiában – workshop

Profi storytelling a social médiában – workshop

A storytellinghez mindenki ért, vagyis mindekinek van egy jó története. A kérdés csak az, hogy tudja-e ezt úgy használni, hogy közben hiteles, izgalmas és személyes maradjon a márkája, mégse mondjon el magáról többet, mint szeretne, vagy kevesebbet annál, hogy érdekes legyen másoknak. A jó történethez kell dramaturgia, eltalált hangvétel, arányérzék, alapötlet, karakterek, hiteles érzelmek. Nem könnyű feladat, de hálás, egy jó narratívában mindennek helye van és minden részlet a helyére kerül, jó írni, jó olvasni, magával ragad. Ilyen jó sztorikat fogunk együtt írni ezen a hétvégén, branding-, employer brandig és selfbrading témákban, Facebookra, Linkedinre saját weboldalra, ki melyik platformot használja.

A trénerek:
A tréninget Füleki Bettina freelancer kreatív igazgató és Böröcz Anita reklámszövegíró tartják.
Füleki Bettina 20 éve dolgozik reklámszakemberként, több mint 40 reklámfilmet készített, jelenleg nemzetközi projekteken dolgozik külsősként. A pécsi Pszichológia Doktori Iskolában narratív pszichológia és történetívek témában végzett kutatásokat.
Böröcz Anita a Saatchi & Saatchi szövegírója, 2014-ben részt vett a Cannes Lions Young Storytelling Academy 1 hetes workshopon, aminek értékes tapaszlatait megosztja velünk is.

A workshop június 22-én szombaton, 11-től 17 óráig tart.
A következő ilyen alkalom csak ősszel lesz, szóval ha érdekel a téma gyere el most, ne maradj le.

Részvételi díj: 22 000 Ft (bruttó)

Jelentkezés az org@adschool.hu emailen vagy itt:

 

Tematika

A storytellinghez mindenki ért, vagyis mindekinek van egy jó története. A kérdés csak az, hogy tudja-e ezt úgy használni, hogy közben hiteles, izgalmas és személyes maradjon a márkája, mégse mondjon el magáról többet, mint szeretne, vagy kevesebbet annál, hogy érdekes legyen másoknak. A jó történethez kell dramaturgia, eltalált hangvétel, arányérzék, alapötlet, karakterek, hiteles érzelmek. Nem könnyű feladat, de hálás, egy jó narratívában mindennek helye van és minden részlet a helyére kerül, jó írni, jó olvasni, magával ragad. Ilyen jó sztorikat fogunk együtt írni ezen a hétvégén, branding-, employer brandig és selfbrading témákban, Facebookra, Linkedinre saját weboldalra, ki melyik platformot használja. A trénerek: A tréninget Füleki Bettina freelancer kreatív igazgató és Böröcz Anita reklámszövegíró tartják. Füleki Bettina 20 éve dolgozik reklámszakemberként, több mint 40 reklámfilmet készített, jelenleg nemzetközi projekteken dolgozik külsősként. A pécsi Pszichológia Doktori Iskolában narratív pszichológia és történetívek témában végzett kutatásokat. Böröcz Anita a Saatchi & Saatchi szövegírója, 2014-ben részt vett a Cannes Lions Young Storytelling Academy 1 hetes workshopon, aminek értékes tapaszlatait megosztja velünk is. A workshop június 22-én szombaton, 11-től 17 óráig tart. A következő ilyen alkalom csak ősszel lesz, szóval ha érdekel a téma gyere el most, ne maradj le. Részvételi díj: 22 000 Ft (bruttó) Jelentkezés az org@adschool.hu emailen.

Modszer

A storytellinghez mindenki ért, vagyis mindekinek van egy jó története. A kérdés csak az, hogy tudja-e ezt úgy használni, hogy közben hiteles, izgalmas és személyes maradjon a márkája, mégse mondjon el magáról többet, mint szeretne, vagy kevesebbet annál, hogy érdekes legyen másoknak. A jó történethez kell dramaturgia, eltalált hangvétel, arányérzék, alapötlet, karakterek, hiteles érzelmek. Nem könnyű feladat, de hálás, egy jó narratívában mindennek helye van és minden részlet a helyére kerül, jó írni, jó olvasni, magával ragad. Ilyen jó sztorikat fogunk együtt írni ezen a hétvégén, branding-, employer brandig és selfbrading témákban, Facebookra, Linkedinre saját weboldalra, ki melyik platformot használja. A trénerek: A tréninget Füleki Bettina freelancer kreatív igazgató és Böröcz Anita reklámszövegíró tartják. Füleki Bettina 20 éve dolgozik reklámszakemberként, több mint 40 reklámfilmet készített, jelenleg nemzetközi projekteken dolgozik külsősként. A pécsi Pszichológia Doktori Iskolában narratív pszichológia és történetívek témában végzett kutatásokat. Böröcz Anita a Saatchi & Saatchi szövegírója, 2014-ben részt vett a Cannes Lions Young Storytelling Academy 1 hetes workshopon, aminek értékes tapaszlatait megosztja velünk is. A workshop június 22-én szombaton, 11-től 17 óráig tart. A következő ilyen alkalom csak ősszel lesz, szóval ha érdekel a téma gyere el most, ne maradj le. Részvételi díj: 22 000 Ft (bruttó) Jelentkezés az org@adschool.hu emailen. Jelentkezés az org@adschool.hu emailen vagy itt:

Időpontok

2019. Június 22. szombat, 10:00 - 18:00 Jelentkezés az org@adschool.hu emailen vagy itt:

Tandíj

A műhelymunka ára bruttó 22.000 forint. Jelentkezés az org@adschool.hu emailen vagy itt:

Jelentkezés /Apply:

Név / Name*

Email *

Telefon *

Tárgy / Subject

Üzenet / Your Message