Brugos László

Zenei producer és Youtube-guru

Brugos László

Digitális tartalom menedzserként a több mint 10 év b2b sales- és marketing tapasztalatomat, illetve a zeneiparban megszerzett közösségi média stratégia, sonic branding, zenei producer és sound designer tapasztalataim összességét kamatoztatom.

A nagyvállalati szektorban értékesítő és marketingesként edződve (EPAM Systems, MANPOWER, Stamford Global) később a közösségi média kutatás és on-line monitoring területeken dolgozva (Replise, BrandMonitor) ismertem meg a közösségi média dinamikáját és a digitális kommunikáció eszköztárát és trendjeit. A multik mellett a zeneiparban freelancerként eltöltött sok éves tartalomgyártási, és audio-vizuális tartalom menedzsement tapasztalatom (Metropol Studio, Zeneipari Hivatal, ORG4ORG) rávilágított, hogy nem csak a sikeres zenei menedzsment elengedhetetlen része a videó tartalmak stratégiai szintű, hatékony kezelése, de az online kommunikáció teljes egészére igaz. Ezt az utóbbi évek igazolni látszanak.

A nagyobb videomegosztó platformok használója vagyok megjelenésük óta. A Youtube-ot is mint zenei promóciós platformot a kezdetektől fogva használom, viszont a komoly Youtube tartalom menedzsmenttel 2013-óta foglalkozom. Különböző, főleg zenei videó, sonic branding és digitális zenei disztribúciós projekt során (StarNetwork, WMMD, Itroed Video Branding, Y&R, Isobar, Egység Média) szereztem tapasztalatot.

Jelenleg BP Resonatingnél mint zenei konzultáns, valamint a ManaMana Records kiadónál mint freelancer Youtube-manager dolgozom tartalom menedzsment és A&R (Artist Relations) projekteken. ​

Portfólió LinkedIn-en.