Fodor Tamás

Big data - smart data specialista.

Fodor Tamás

Az online marketing világába 2014-ben csöppentem bele. Mondanom sem kell, hogy azonnal magával ragadott ez a modern, állandóan változó és megújuló univerzum. Hobbinak és másodállásnak indult, de pár hónapon belül rá kellett jönnöm, hogy ez az életem, ebből nem elég napi pár óra. Néhány hónap folyamatos tanulás és állandó gyakorlás után, már havonta több mint 4 millió forintot költöttem különböző ügyfelek Facebook kampányaira. Hirdettem webshopok legkülönbözőbb termékeit, szemináriumokat, különböző képzéseket, állás lehetőségeket, mobil alkalmazásokat, fesztiválokat és egyéb rendezvényeket. Szerencsére a Facebook hirdetési platformja szinte minden igényt kielégít ha megfelelő ismerettel rendelkezel, legyen a feladat brand építés, lead gyűjtés, alkalmazástelepítés, direkt sales hirdetés, vagy mind ezek jól felépített kampány rendszere.  A lehetőségek és kombinációk kimeríthetetlen tárházát nyújthatja ez a rendszer azoknak a marketingeseknek, akik megfelelő mélységben ismerik.