
„Arra a kérdésre, hogy mi leszek, ha nagy leszek, nekem mindig két válaszom volt: autóversenyző vagy reklámszakember. Hát sajnos az előbbiről már lecsúsztam, így jelenleg az utóbbi felé tartok.
A grafika/reklám világával több évvel ezelőtt találkoztam, amikor elkezdtem tanulni, mint tervezőgrafikus. Egyből beszippantott a dolog. Aztán teltek-múltak az évek, lediplomáztam marketingből, de úgy éreztem, valami még hiányzik. A vizuális megvalósítás mellett mindig is érdekelt, hogyan jön létre egy reklámkampány, mi folyik a színfalak mögött.
Így találtam rá a Budapest Adschoolra, annak is az egyedülálló art director képzésére. Az egy év alatt sok új izgalmas dolgot tanultam meg a szakmáról, és sok új kapcsolatra tettem szert. Az órák mindig interaktívan, jó hangulatban teltek el, izgalmas projekteken dolgozhattunk, a szakmában jelenleg is aktív szakemberek segítségével. Nekem mindenképpen nagy előrelépést jelentett, hogy részt vettem ezen a képzésen, melynek köszönhetően ma már mint art director dolgozhatok.”