Social media manager

Milyen a jó social media manager?

A social media manager mindenhez ért egy kicsit, ír, olvas, szerkeszt, coverképet gyárt, kríziskommunikál, szórakoztat, megríkat és megnevettet. Mindeközben érti a száraz statisztikákat és a komplex hirdetési stratégiákat, az egekbe emeli a like-számokat. Egy valódi kommunikációs zsonglőr, akire minden márkának szüksége van a 21. században.

Posztolj kreatívan és építs stratégiát!

A Badschoolnál megtanítjuk, hogy miképp teremts rendet a platformok között, miképp legyél egyszerre kreatív és analitikus, spontán és stratéga. Olyan szakember, aki képes egy márka értékeit közérthetően elmesélni. Az elmúlt 17 év során több, mint 200 kreatív és social média manager kollégát tanítottunk. Sokan visszajárnak oktatni, vizsgáztatni. Új és régi diákjaink az ügynökségi életben is segítik, támogatják egymást.

Hogyan zajlik a kurzus?

A legközelebbi kurzus 2024 januárjában indul. Munka mellett végezhető, péntek délutánként 17.00 és 20.00 között, jelenléti oktatással, személyes mentorálassal. Csoportmunka workshop formában, gyakorlati feladatokkal, konstruktív visszajelzésekkel. A munkaerőpiaci helyzethez rugalmasan alkalmazkodunk, a diákok mintaprojekteken dolgoznak, és saját éles munkáikhoz is adunk segítséget.

A hozzánk jelentkező diákok szakmai háttere általában:

  • Social media és brand managerek: Akik már egy vállalat vagy intézmény online jelenlétének építésén dolgoznak, legtöbbször egyedül a mélyvízben, és a napi feladatok során megszerzett tudásukat szeretnék tovább bővíteni és támogató szakmai közösségben fejlődni és inspirálódni.
  • Kis- és középvállalkozók: Akik a saját vállalkozásuk online kommunikációját szeretnék hatékonyabban kezelni.
  • Friss diplomások és karrierváltók: Akik a közösségi média menedzsment területén szeretnének karriert építeni.
  • Freelancerek és szabadúszók: Akik saját vállalkozásban gondolkodnak, vagy épp ügyfeleik számára nyújtanának digitális marketing szolgáltatásokat, a közösségi média menedzsment bevonásával.

Dolgozz csapatban vagy egyedül, számos ügyfélnek vagy csak egy márkának, a Badschoolnál  alapos rálátást nyersz a social media kommunikáció és stratégia minden részterületére. Nem lesz majd olyan szakmai meeting, ahol ne tudnál építő javaslattal előállni. Mindezt annyi közös gyakorlati feladaton keresztül mutatjuk meg, hogy a kurzus elvégzése után  magabiztosan megvalósíthasd bármely ötleted.

Miben egyedülálló a Badschool?

17 év oktatási  tapasztalat

Az elmúlt 17 év során több, mint 200 kreatív és social média manager kollégát tanítottunk. Közülük sokan már a legnagyobb reklámügynökségeknél dolgoznak senior pozícióban. Szerencsére gyakran visszatérnek hozzánk, hogy az oktatás és vizsgáztatás mellett segítsék a frissen végzett diákok elhelyezkedését az ügynökségi világban.

1 képzés: megannyi oktató

A Social Media Manager képzés több oktatónk együttműködésének eredménye. Oktatóink aktív szakemberek a közösségi média különböző területein a kreatív tervezéstől a média stratégiáig, illetve rendszeresen vannak meghívott előadóink a legsikeresebb magyar és nemzetközi reklámügynökségektől. Legyen az márkaépítés, közönségépítés vagy a különféle platformok hirdetéskezelő felületeinek ismerete, a Badschoolban átfogó és naprakész tudást kapsz.

Kiscsoportos képzés és jelenléti gyakorlatok

A kanapéről, pizsamában megkezdett Zoomos képzések kényelme kétségtelen. A közösségi média ugyanakkor nem erről szól. Sokkal inkább az állandó mozgásról, a hirtelen jött impulzusok beépítéséről, az eleven interakciókról. A Badschool képzésein az új készségek és szemléletmód elsajátítása mellett találkozhatsz olyanokkal, akikkel inspiráló együtt dolgozni.

Magadon, saját márkádon dolgozhatsz

Nincsenek fiktív márkák, és az oktatók sem a saját ügyfeleikkel kapcsolatos feladataikat sózzák a nyakadba. Hozd a saját vállalkozásod, még ha csak ötlet szinten létezik is. A képzés végére kész online stratégiával fogsz rendelkezni.

Kreatív közösség

Egy reklámos sem létezhet légüres térben, a támogató közeg pedig nem csak a képzés alatt elengedhetetlen, de azt követően az elhelyezkedés és a kezdeti projektek során is hasznos lehet.

 

  • Biztos alapok: Megismered a közösségi média platformok működését, az organikus és fizetős lehetőségeket, valamint a kommunikáció eredményességének mérésére szolgáló módszereket.
  • Kutatás: Megmutatjuk, hogy miképp közelíts meg egy kutatási folyamatot, miképp hegyezd a füled azokra a kulcsfontosságú “insightokra”, amelyek megragadják célcsoportod figyelmét.
  • Kreativitás: Megtanulod, hogyan lehet gyorsan és hatékonyan egyedi kreatív ötleteket kitalálni, szoros határidő mellett.
  • Storytelling: Megtanítjuk, hogy miképp alakíthatsz átélhető cselekménnyé egy kommunikációs üzenetet.
  • Pozicionálás: Egy versengő piacon két dolgot lehet tenni: jobban csinálni vagy másképp. A tanultak alkalmazásával mindkét irányba elindulhatsz.
  • Stratégia: Megmutatjuk, hogy kell összehangolnod az eltérő platformokon futó üzeneteidet, hogy azok támogassák a kitűzött célokat.
  • Trendek: A képzés során megmutatjuk, hogy honnan szerezheted be a legbiztosabb iparági aktualitásokat és hogy milyen fórumok felé érdemes fordulnod, ha hétfőről keddre, a feje tetejére állna az algoritmus.
  • Kampányok: A képzés során a kommunikáció mellett a hirdetési stratégiákra is kitérünk. Tervezés és optimalizálás a célcsoporthoz passzoló platformokon.
  • Mérés: A képzésen bemutatjuk az analitikához és méréshez elengedhetetlen eszközöket és közösen be is állítjuk azokat. Hisz javítani csak azon lehet, amit mérünk is.
  • Monitorozás: Online csak a változás állandó. Időt kell ezért szánni a konkurens márkák kampányainak és kommunikációjának folytonos monitorozására.

I. Tervezz: Stratégiaalkotás az alapoktól

  • A social media alapjai: Célcsoport, hangvétel, kreativitás.
  • Platformok: Mikor, mire, melyik közösségi oldalt használjuk? Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, TikTok, Snapchat…
  • Meghívott reklámügynökségi szakértők, cross platform stratégiaalkotás

II. Alkoss: Vizuális és szöveges kivitelezés

  • Posztok írása: Márkaüzenet és hangvétel, célcsoportok megszólítása, a posztolás művészete.
  • Content marketing: Releváns tartalom és like-gyűjtés. Hogyan tartsuk fenn a rajongók érdeklődését?
  • A posztkészítés vizuális alapjai: Hogyan hozz létre gyorsan magával ragadó kontentet?
  • Középpontban a mozgókép: Instagram, Facebook és TikTok-videók, Instagram stories, live posztok, best practice-ek.

III. Elemezz: A statisztikai eredmények értelmezése

  • Jönnek a számok: Oldalkezelés és statisztika a FB-on. Hogyan értelmezzük a grafikonokat?
  • Hirdetés a Facebookon: Optimalizált hirdetési stratégia, avagy hogyan targetáljuk a hirdetéseket?
  • Egyéni prezentációk, tanulságok, összegzés.

 

Egyedülálló, gyakorlati alapú, képzési módszer

A Budapest Adschool naprakész szakmai tudástréninget nyújt egymásra épülő tematikus blokkok formájában, szakmai mentorok vezetésével. A munkaerőpiaci helyzethez rugalmasan alkalmazkodunk, a diákok mintaprojekteken dolgoznak, és saját éles munkáikhoz is adunk segítséget. A foglalkozások beosztása: első rész esettanulmány, elmélet, best practice-ek, utána közösen végzett workshopgyakorlatok.

A képzést maximum 20 fővel indítjuk.

A képzés összesen 16 alkalmas, 64 tanórás. Alkalmanként 4 tanórás foglalkozások vannak, többnyire hetente pénteken 17:00-20:00 óra között.
Délutáni időpontokban, tehát munka mellett is elvégezheted!

Tervezett kezdés: 2024 januárjában

A képzések végén vizsgafeladatként olyan személyre szabott prezentációs anyagot kell összeállítani, ami akár a saját vállalkozásban, akár a napi munka során tudástárként, best practice-ként használható, vagy egy állásinterjún színvonalas referenciamunkaként bemutatható. A vizsga maga egy csoportos konzultáció a saját projektedről, amely során további hasznos szakmai ötleteket és inspirációt gyűjthetsz.

Képzéseink kerete, bejelentett képzés.

Képzéseinket a Pannon Akadémián keresztül szervezzük, államilag nyilvántartásba vett, bejelentett képzésekként, melyek végén Tanúsítványt adunk. A képzés akkor a leghasznosabb a számodra, ha már van valamilyen diplomád, szakmai gyakorlatod, és szeretnél fejlődni, tippeket kapni a napi munkádhoz, esetleg üzleti, bölcsész vagy művészeti egyetemre jársz.

A Pannon Akadémia nyilvántartási száma B/2020/001637, az engedélyszáma E/2020/000149.

A tanfolyam ára összesen 320.000 Ft + ÁFA.

Részletfizetési lehetőséggel.

Részvételi díjadat a céged is rendezheti, ebben az esetben vele kötünk szerződést.

Badschool hűségprogram

Minden régi és frissen beiratkozott diákunknak 10% kedvezményt adunk a 2. képzés teljes árából. Be better, be BAD!

Ár
320.000 Ft + ÁFA
Létszám
max. 20 fő
Időtartam
64 tanóra

Diákjaink
mondták rólunk

Diákok
kreatív díjai

Diákjaink
munkái

Jelentkezés

Az alábbi űrlapot kitöltve tudod leadni a jelentkezésed az aktuális képzésünkre.

hu_HUHungarian

Iratkozz fel hírlevelünkre!