Social media manager

Social media manager

(A kurzus októberben indul)

A social média manager korunk hőse.

Mindenhez ért egy kicsit, ír, olvas, szerkeszt, coverképet gyárt, kríziskommunikál, szórakoztat, megríkat és megnevettet. Mindeközben érti a száraz statisztikákat és az egekbe emeli a like-számokat. Egy valódi kommunikációs zsonglőr.

Népszerű posztot írni mindenki tud, de mitől lesz valaki a közösségi oldalak szakértője?

Az olyan tartalmak gyártásához ugyanis, melyek napról-napra megnyerik a közösségi oldalak népét, komoly tervezés és kreativitás kell. Egy social media manager nemcsak előre megtervezi, mi kerüljön ki ügyfele oldalára, hanem ha kell, egyből lecsap a spontán adódó lehetőségekre, melyekkel összekötheti a brandet a követőivel. Képzésünkön megosztjuk veled, hogyan szerezhetsz rajongókat oldaladra, milyen trükkökkel, tartalommal tarthatod meg őket hosszútávon és, hogyan lehetsz a statisztikák igazi fekete öves mestere!
Tudni fogod azt is, mi tesz valamit olyan népszerűvé, mint amilyen az Ice Bucket Challenge volt, hogy a workshop végeztével bátran jelentkezhess majd social media manager-i pozícióra, de saját Facebook profilodon is egy igazi self-branding specialista szemüvegén keresztül kommunikálhatsz majd.

Kompetenciák, melyeket a képzés során elsajátíthatsz:

  • Képes leszel reális célokat meghatározni. (pl. elérés, engagement növekedés)
  • Úgy megtervezni az oldalra kikerülő tartalmat, hogy az egységes, márkahű legyen
  • Content map-et készíteni
  • Népszerű posztokat készíteni
  • Hirdetést létrehozni oldaladon
  • Olvasni a statisztikák, grafikonok adataiból
  • Monitorozni és megérteni a versenytársak social media stratégiáját

A kurzus min. 5, és max. 12 fővel indul, magyar nyelven.

Ha szeretnéd továbbfejleszteni tudásod, keresd stratégiai tervező tanfolyamunkat!

Művészeti vezető – Art director

Badschool hűségprogram

Minden régi és frissen beiratkozott diákunknak 10% kedvezményt adunk a 2. képzés teljes árából.

Be better, be BAD!

 

A képzésben az alábbi tematika alapján szerezhetsz gyakorlatot:

A képzés 2 féléves, félévente 8 alkalmas, alkalmanként 4 tanórás
foglalkozások vannak többnyire kéthetente péntek vagy szombat
délutáni időpontokban, tehát munka mellett is elvégezheted!

  •  A social media alapjai – Célcsoport, hangvétel, kreativitás: az
    ötlettől a stratégiáig, avagy hogyan épül fel egy social media
    kampány.
  • Instagram, Pinterest, LinkedIn – mikor, mire, melyik közösségi
    oldalt használjuk? Tanulságos best practice-ek.
  • Vizuális tudnivalók, borítókép, hirdetések – Alapfogalmak,
    méretek, képhasználat.
  • Vizuális alapozás – Stílusgyakorlat, tervezési, tördelési alapok,
    színharmóniák, ízléses arányok. Illusztráció, fotó célcsoporthoz illő
    használata.
  • Kreatív írásgyakorlat – Rövidítés, szöveges stílusgyakorlatok.
  • Posztok írása – Márkaüzenet és hangvétel, célcsoportok
    megszólítása, a posztolás művészete.
  • Content marketing, releváns tartalom és like-gyűjtés. – Hogyan
    tartsuk fenn a rajongók érdeklődését?
  • Influencer marketing – márkaépítés a közösség ízlése szerint:
  • Instagram-és YouTube sztárok, bloggerek és vloggerek világa
  • Jönnek a számok! – Oldalkezelés és statisztika a FB-on. Hogyan
    értelmezzük a grafikonokat?
  • Hirdetés a FB-on – Optimalizált hirdetési stratégia, avagy
    hogyan targetáljuk a hirdetéseket.
  • Piackutatási workshop – A célcsoport mélyebb megértése, van
    élet az ABC 18-49- en túl.
  • Piackutatási workshop 2 – Storytelling a közösségi médiában.
  • Ahol a hitelesség mindent visz: így írjunk blogot!
  • Középpontban a mozgókép: YouTube és Facebook videók,
    Instagram stories, live posztok, best practice-ek
  • Egyéni prezentációk, tanulságok, összegzés.

A tematika, tekintettel arra, hogy a képzés kiscsoportos formában történik, az aktuális, közös haladási tempó figyelembe vételével változhat.

 A tanfolyam során profi mentoraink bevezetést nyújtanak a social media backstage-ébe. Az kiscsoportos órák során, esettanulmányokon, best practice-eken keresztül értheted meg, hogyan tedd fiókod még népszerűbbé, de a száraz statisztikai adatok nyelvén is felsőfokon beszélsz majd. Bátran hozz magaddal saját projektet is, amihez szakértői tanácsokat kapsz majd. A képzést min. 5, max. 12 fővel indítjuk, magyar nyelven.

Mit kapsz a képzés végén?

Naprakész, azonnal használható gyakorlati szakmai tudást és egyedi, bemutatkozó referencia anyagot. Képzésünk nem iskolarendszerű és nem államilag akkreditált képzés. A Badschool naprakész szakmai tudástréninget nyújt egymásra épülő tematikus blokkok formájában, szakmai mentorok vezetésével. A munka erőpiaci helyzethez rugalmasan alkalmazkodunk, a résztvevők saját futó munkáikon vagy minta projekteken dolgoznak. A képzések végén vizsgafeladatként olyan személyre szabott prezentációs anyagot kell összeállítani, ami akár a saját vállalkozásban, akár a napi munka során tudástárként, best practice-ként használható, vagy egy jobb interjún színvonalas referencia munkaként bemutatható. Kérlek ezt fontold meg mielőtt beiratkozol. A képzés akkor a leghasznosabb a számodra, ha már van valamilyen diplomád, szakmai gyakorlatod, és szeretnél fejlődni, tippeket kapni a napi munkádhoz, esetleg még egyetemre jársz.

A képzés végén a részvételi tanúsítványt adunk.

A tanfolyam 2 féléves.

A képzés részvételi díja egy félévre:

Egy részletben 130.000 Ft+ÁFA/ félév. (Bruttó 165.100 Ft/félév)

Részletfizetési lehetőségekről érdeklődj!

 


Tematika

A képzés 2 féléves, félévente 8 alkalmas, 4 tanórás foglalkozások vannak kéthetente szombati, illetve pénteki napokon váltakozva, tehát munka mellett is elvégezheted!

1. A social media alapjai

Az ötlettől a stratégiáig, hogyan épül fel egy social media kampány.

2. Célcsoport, hangvétel, kreatív stratégia

Mit tehetünk, hogy az oldalunk hosszú életű legyen a FB-on?

3. Borítókép, hirdetések

Alapfogalmak, méretek, képhasználat.

4. Vizuális alapozás

Stílusgyakorlat, tervezési, tördelési alapok, színharmóniák, ízléses arányok. Illusztráció, fotó célcsoporthoz illő használata.

5. Kreatív írásgyakorlat,

Rövidítés, szöveges stílusgyakorlatok.

6. Posztok írása

Márkaüzenet és hangvétel, célcsoportok megszólítása, a posztolás művészete.

7. Releváns tartalom és like-gyűjtés.

Hogyan tartsuk fenn a rajongók érdeklődését?

8. Kampánytervezés II.

Kreatív technikák és lehetőségek a FB-on, Appok és egyéb állatfajták.

9. Jönnek a számok!

Oldalkezelés és statisztika a FB-on. Hogyan értelmezzük a grafikonokat?

10. Hirdetés a FB-on

Optimalizált hirdetési stratégia, avagy hogyan targetáljuk a hirdetéseket.

11. Piackutatási workshop

A célcsoport mélyebb megértése, van élet az ABC 18-49-en túl.

12.Piackutatási workshop

Storytelling a közösségi médiában.

13. Visual storytelling- (angol nyelvű óra)

14. Ahol a hitelesség mindent visz: így írjunk blogot!

15. Élet a Facebook-on kívül

Kampányok a közösség médiából.

16. Egyéni prezentációk, tanulságok, összegzés.

A tematika, tekintettel arra, hogy a képzés kiscsoportos formában történik, az aktuális, közös haladási tempó figyelembe vételével változhat.

Modszer

A tanfolyam során profi mentoraink bevezetést nyújtanak a social media backstage-ébe. Az kiscsoportos órák során, esettanulmányokon, best practice-eken keresztül értheted meg, hogyan tedd fiókod még népszerűbbé, de a száraz statisztikai adatok nyelvén is felsőfokon beszélsz majd. A hatékony részvételhez szükséges, hogy hozd magaddal saját laptopod, melyen azonnal, valós ügyfeleken gyakorolhatod majd egy fiók létrehozását, kezelését. Bátran hozz magaddal saját projektet is, amihez szakértői tanácsokat kapsz majd. A képzés után garantáljuk, hogy magabiztosan meg tudod majd határozni az éppen aktuális internetes trendeket, készítesz majd content map-et. A képzést min. 5, max. 12 fővel indítjuk, magyar nyelven.

Mit kapsz a képzés végén?

Naprakész, azonnal használható gyakorlati szakmai tudást és egyedi, bemutatkozó referencia anyagot. Képzésünk nem iskolarendszerű és nem államilag akkreditált képzés. A Badschool naprakész szakmai tudástréninget nyújt egymásra épülő tematikus blokkok formájában, szakmai mentorok vezetésével. A munka erőpiaci helyzethez rugalmasan alkalmazkodunk, a résztvevők saját futó munkáikon vagy minta projekteken dolgoznak. A képzések végén vizsgafeladatként olyan személyre szabott prezentációs anyagot kell összeállítani, ami akár a saját vállalkozásban, akár a napi munka során tudástárként, best practice-ként használható, vagy egy jobb interjún színvonalas referencia munkaként bemutatható. Kérlek ezt fontold meg mielőtt beiratkozol. A képzés akkor a leghasznosabb a számodra, ha már van valamilyen diplomád, szakmai gyakorlatod, és szeretnél fejlődni, tippeket kapni a napi munkádhoz, esetleg még egyetemre jársz.

A képzés végén a részvételi tanúsítványt adunk.

Időpontok

Október 6-tól péntekenként, pontos időpontok később.

Tandíj

A képzés két féléves, részvételi díja:

Egy részletben130.000 Ft+ÁFA/ félév. (Bruttó 165.100 Ft/félév)

Badschool hűségprogram

Minden régi és frissen beiratkozott diákunknak 10% kedvezményt adunk a 2. képzés teljes árából. Be better, be BAD!

Jelentkezés /Apply:

Név / Name*

Email *

Telefon *

Tárgy / Subject

Üzenet / Your Message