Social media manager

Social media manager

(A kurzus októberben indul)

A social média manager korunk hőse.

Mindenhez ért egy kicsit, ír, olvas, szerkeszt, coverképet gyárt, kríziskommunikál, szórakoztat, megríkat és megnevettet. Mindeközben érti a száraz statisztikákat és az egekbe emeli a like-számokat. Egy valódi kommunikációs zsonglőr.

Népszerű posztot írni mindenki tud, de mitől lesz valaki a közösségi oldalak szakértője?

Az olyan tartalmak gyártásához ugyanis, melyek napról-napra megnyerik a közösségi oldalak népét, komoly tervezés és kreativitás kell. Egy social media manager nemcsak előre megtervezi, mi kerüljön ki ügyfele oldalára, hanem ha kell, egyből lecsap a spontán adódó lehetőségekre, melyekkel összekötheti a brandet a követőivel. Képzésünkön megosztjuk veled, hogyan szerezhetsz rajongókat oldaladra, milyen trükkökkel, tartalommal tarthatod meg őket hosszútávon és, hogyan lehetsz a statisztikák igazi fekete öves mestere!
Tudni fogod azt is, mi tesz valamit olyan népszerűvé, mint amilyen az Ice Bucket Challenge volt, hogy a workshop végeztével bátran jelentkezhess majd social media manager-i pozícióra, de saját Facebook profilodon is egy igazi self-branding specialista szemüvegén keresztül kommunikálhatsz majd.

Kompetenciák, melyeket a képzés során elsajátíthatsz:

  • Képes leszel reális célokat meghatározni. (pl. elérés, engagement növekedés)
  • Úgy megtervezni az oldalra kikerülő tartalmat, hogy az egységes, márkahű legyen
  • Content map-et készíteni
  • Népszerű posztokat készíteni
  • Hirdetést létrehozni oldaladon
  • Olvasni a statisztikák, grafikonok adataiból
  • Monitorozni és megérteni a versenytársak social media stratégiáját

A kurzus min. 5, és max. 12 fővel indul, magyar nyelven.

Ha szeretnéd továbbfejleszteni tudásod, keresd stratégiai tervező tanfolyamunkat!

Művészeti vezető – Art director

Badschool hűségprogram

Minden régi és frissen beiratkozott diákunknak 10% kedvezményt adunk a 2. képzés teljes árából.

Be better, be BAD!

 

A képzésben az alábbi tematika alapján szerezhetsz gyakorlatot:

A képzés 2 féléves, félévente 8 alkalmas, alkalmanként 4 tanórás
foglalkozások vannak többnyire kéthetente pénteken 17:00-20:00 óra között.
délutáni időpontokban, tehát munka mellett is elvégezheted!

  •  A social media alapjai – Célcsoport, hangvétel, kreativitás: az
    ötlettől a stratégiáig, avagy hogyan épül fel egy social media
    kampány.
  • Instagram, Pinterest, LinkedIn – mikor, mire, melyik közösségi
    oldalt használjuk? Tanulságos best practice-ek.
  • Vizuális tudnivalók, borítókép, hirdetések – Alapfogalmak,
    méretek, képhasználat.
  • Vizuális alapozás – Stílusgyakorlat, tervezési, tördelési alapok,
    színharmóniák, ízléses arányok. Illusztráció, fotó célcsoporthoz illő
    használata.
  • Kreatív írásgyakorlat – Rövidítés, szöveges stílusgyakorlatok.
  • Posztok írása – Márkaüzenet és hangvétel, célcsoportok
    megszólítása, a posztolás művészete.
  • Content marketing, releváns tartalom és like-gyűjtés. – Hogyan
    tartsuk fenn a rajongók érdeklődését?
  • Influencer marketing – márkaépítés a közösség ízlése szerint:
  • Instagram-és YouTube sztárok, bloggerek és vloggerek világa
  • Jönnek a számok! – Oldalkezelés és statisztika a FB-on. Hogyan
    értelmezzük a grafikonokat?
  • Hirdetés a FB-on – Optimalizált hirdetési stratégia, avagy
    hogyan targetáljuk a hirdetéseket.
  • A célcsoport mélyebb megértése, van
    élet az ABC 18-49- en túl.
  • Storytelling a közösségi médiában.
  • Ahol a hitelesség mindent visz: így írjunk blogot!
  • Középpontban a mozgókép: YouTube és Facebook videók,
    Instagram stories, live posztok, best practice-ek
  • Egyéni prezentációk, tanulságok, összegzés.

A tematika, tekintettel arra, hogy a képzés kiscsoportos formában történik, az aktuális, közös haladási tempó figyelembe vételével változhat.

 A tanfolyam során profi mentoraink bevezetést nyújtanak a social media backstage-ébe. Az kiscsoportos órák során, esettanulmányokon, best practice-eken keresztül értheted meg, hogyan tedd fiókod még népszerűbbé, de a száraz statisztikai adatok nyelvén is felsőfokon beszélsz majd. Bátran hozz magaddal saját projektet is, amihez szakértői tanácsokat kapsz majd. A képzést min. 5, max. 12 fővel indítjuk, magyar nyelven.

Mit kapsz a képzés végén?

Naprakész, azonnal használható gyakorlati szakmai tudást és egyedi, bemutatkozó referencia anyagot. Képzésünk nem iskolarendszerű és nem államilag akkreditált képzés. A Badschool naprakész szakmai tudástréninget nyújt egymásra épülő tematikus blokkok formájában, szakmai mentorok vezetésével. A munka erőpiaci helyzethez rugalmasan alkalmazkodunk, a résztvevők saját futó munkáikon vagy minta projekteken dolgoznak. A képzések végén vizsgafeladatként olyan személyre szabott prezentációs anyagot kell összeállítani, ami akár a saját vállalkozásban, akár a napi munka során tudástárként, best practice-ként használható, vagy egy jobb interjún színvonalas referencia munkaként bemutatható. Kérlek ezt fontold meg mielőtt beiratkozol. A képzés akkor a leghasznosabb a számodra, ha már van valamilyen diplomád, szakmai gyakorlatod, és szeretnél fejlődni, tippeket kapni a napi munkádhoz, esetleg még egyetemre jársz.

A képzés végén a részvételi tanúsítványt adunk.

A tanfolyam 2 féléves.

A képzés részvételi díja egy félévre:

Egy részletben 130.000 Ft+ÁFA/ félév. (Bruttó 165.100 Ft/félév)

Részletfizetési lehetőségekről érdeklődj!

 


Tematika

  •  A social media alapjai - Célcsoport, hangvétel, kreativitás: az ötlettől a stratégiáig, avagy hogyan épül fel egy social media kampány.
  • Instagram, Pinterest, LinkedIn – mikor, mire, melyik közösségi oldalt használjuk? Tanulságos best practice-ek.
  • Vizuális tudnivalók, borítókép, hirdetések – Alapfogalmak, méretek, képhasználat.
  • Vizuális alapozás – Stílusgyakorlat, tervezési, tördelési alapok, színharmóniák, ízléses arányok. Illusztráció, fotó célcsoporthoz illő használata.
  • Kreatív írásgyakorlat – Rövidítés, szöveges stílusgyakorlatok.
  • Posztok írása – Márkaüzenet és hangvétel, célcsoportok megszólítása, a posztolás művészete.
  • Content marketing, releváns tartalom és like-gyűjtés. – Hogyan tartsuk fenn a rajongók érdeklődését?
  • Influencer marketing – márkaépítés a közösség ízlése szerint:
  • Instagram-és YouTube sztárok, bloggerek és vloggerek világa
  • Jönnek a számok! – Oldalkezelés és statisztika a FB-on. Hogyan értelmezzük a grafikonokat?
  • Hirdetés a FB-on – Optimalizált hirdetési stratégia, avagy hogyan targetáljuk a hirdetéseket.
  • A célcsoport mélyebb megértése, van élet az ABC 18-49- en túl.
  • Storytelling a közösségi médiában.
  • Ahol a hitelesség mindent visz: így írjunk blogot!
  • Középpontban a mozgókép: YouTube és Facebook videók, Instagram stories, live posztok, best practice-ek
  • Egyéni prezentációk, tanulságok, összegzés.
A tematika, tekintettel arra, hogy a képzés kiscsoportos formában történik, az aktuális, közös haladási tempó figyelembe vételével változhat.

Modszer

A tanfolyam során profi mentoraink bevezetést nyújtanak a social media backstage-ébe. Az kiscsoportos órák során, esettanulmányokon, best practice-eken keresztül értheted meg, hogyan tedd fiókod még népszerűbbé, de a száraz statisztikai adatok nyelvén is felsőfokon beszélsz majd. A hatékony részvételhez szükséges, hogy hozd magaddal saját laptopod, melyen azonnal, valós ügyfeleken gyakorolhatod majd egy fiók létrehozását, kezelését. Bátran hozz magaddal saját projektet is, amihez szakértői tanácsokat kapsz majd. A képzés után garantáljuk, hogy magabiztosan meg tudod majd határozni az éppen aktuális internetes trendeket, készítesz majd content map-et. A képzést min. 5, max. 12 fővel indítjuk, magyar nyelven.

Mit kapsz a képzés végén?

Naprakész, azonnal használható gyakorlati szakmai tudást és egyedi, bemutatkozó referencia anyagot. Képzésünk nem iskolarendszerű és nem államilag akkreditált képzés. A Badschool naprakész szakmai tudástréninget nyújt egymásra épülő tematikus blokkok formájában, szakmai mentorok vezetésével. A munka erőpiaci helyzethez rugalmasan alkalmazkodunk, a résztvevők saját futó munkáikon vagy minta projekteken dolgoznak. A képzések végén vizsgafeladatként olyan személyre szabott prezentációs anyagot kell összeállítani, ami akár a saját vállalkozásban, akár a napi munka során tudástárként, best practice-ként használható, vagy egy jobb interjún színvonalas referencia munkaként bemutatható. Kérlek ezt fontold meg mielőtt beiratkozol. A képzés akkor a leghasznosabb a számodra, ha már van valamilyen diplomád, szakmai gyakorlatod, és szeretnél fejlődni, tippeket kapni a napi munkádhoz, esetleg még egyetemre jársz.

A képzés végén a részvételi tanúsítványt adunk.

Időpontok

Október 6-tól többnyire kéthetente péntekenként 17:00-20:00 óra között.

Tandíj

A képzés két féléves, részvételi díja:

Egy részletben130.000 Ft+ÁFA/ félév. (Bruttó 165.100 Ft/félév)

Badschool hűségprogram

Minden régi és frissen beiratkozott diákunknak 10% kedvezményt adunk a 2. képzés teljes árából. Be better, be BAD!

Jelentkezés /Apply:

Név / Name*

Email *

Telefon *

Tárgy / Subject

Üzenet / Your Message