Social media manager

-
Általános
Általános
Megnézem
-
TEMATIKA
TEMATIKA
Megnézem
-
TANÁROK
TANÁROK
Megnézem
-
MÓDSZER
MÓDSZER
Megnézem
-
IDŐPONTOK
IDŐPONTOK
Megnézem
-
TANDÍJ
TANDÍJ
Megnézem
A social média manager korunk hőse.
Mindenhez ért egy kicsit, ír, olvas, szerkeszt, coverképet gyárt, kríziskommunikál, szórakoztat, megríkat és megnevettet. Mindeközben érti a száraz statisztikákat és az egekbe emeli a like-számokat. Egy valódi kommunikációs zsonglőr.
Népszerű posztot írni mindenki tud, de mitől lesz valaki a közösségi oldalak szakértője?
Az olyan tartalmak gyártásához ugyanis, melyek napról-napra megnyerik a közösségi oldalak népét, komoly tervezés és kreativitás kell. Egy social media manager nemcsak előre megtervezi, mi kerüljön ki ügyfele oldalára, hanem ha kell, egyből lecsap a spontán adódó lehetőségekre, melyekkel összekötheti a brandet a követőivel. Képzésünkön megosztjuk veled, hogyan szerezhetsz rajongókat oldaladra, milyen trükkökkel, tartalommal tarthatod meg őket hosszútávon.
Tudni fogod azt is, mi tesz egy márkát a social mediában népszerűvé és szerethetővé, a workshop végeztével bátran jelentkezhetsz majd junior social media manager-i pozícióra, vagy Facebook profilodon egy igazi self-branding specialista szemüvegén keresztül kommunikálhatsz a saját cégedről vagy termékedről.
Neked ajánljuk ezt a kurzust, ha:
- családi, baráti, kisebb vállalkozások social media jelenlétéért lennél felelős
- saját márkádat pozicionálnád és vezetnéd be a social mediába
- vállalati, állami, kulturális szférában felelős vagy a kommunikációért és a szervezetet/szolgáltatást szeretnéd bevezetni a social mediába is
- kötetlen és kreatív munkára vágysz
Kompetenciák, melyeket a képzés során elsajátíthatsz:
- Képes leszel reális célokat meghatározni.
- Úgy megtervezni az oldalra kikerülő tartalmat, hogy az egységes, márkahű legyen.
- Népszerű posztokat készíteni
- Facebook és Instagram hirdetést létrehozni és kezelni
- Olvasni a statisztikák, grafikonok adataiból
- Monitorozni és megérteni a versenytársak social media stratégiáját
- Képes leszel stratégiában gondolkodni, átlátni a nagyobb összefüggéseket a social média világában.
- Önállóan létrehozni és kezelni FB vagy Instagram oldalt.
- Megismered, hogy melyik social media csatorna mire való.
A képzésben az alábbi tematika alapján szerezhetsz gyakorlatot:
- A social media alapjai – Célcsoport, hangvétel, kreativitás.
- Platformok: mikor, mire, melyik közösségi
oldalt használjuk? Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, Tiktok, Snapchat… - Posztok írása – Márkaüzenet és hangvétel, célcsoportok
megszólítása, a posztolás művészete. - Content marketing, releváns tartalom és like-gyűjtés. – Hogyan
tartsuk fenn a rajongók érdeklődését? - Jönnek a számok! – Oldalkezelés és statisztika a FB-on. Hogyan
értelmezzük a grafikonokat? - Hirdetés a FB-on – Optimalizált hirdetési stratégia, avagy
hogyan targetáljuk a hirdetéseket. - A posztkészítés vizuális alapjai – hogyan hozz létre gyorsan vizuális kontentet?
- Középpontban a mozgókép: Instagram és Facebook videók,
Instagram stories, live posztok, best practice-ek - Egyéni prezentációk, tanulságok, összegzés.
- Meghívott reglámügynökségi szakértők, stratégia alkotás.
A tematika, tekintettel arra, hogy a képzés kiscsoportos formában történik, az aktuális, közös haladási tempó figyelembe vételével változhat.
A tanfolyam során profi mentoraink bevezetést nyújtanak a social media backstage-ébe. Az kiscsoportos órák során, esettanulmányokon, best practice-eken keresztül értheted meg, hogyan tedd fiókod még népszerűbbé, de a száraz statisztikai adatok nyelvén is felsőfokon beszélsz majd. Bátran hozz magaddal saját projektet is, amihez szakértői tanácsokat kapsz majd.
A képzés hossza és beosztása
A képzés 2 féléves, félévente 8 alkalmas (összesen 16 alkalmas). Alkalmanként 4 tanórás foglalkozások vannak, többnyire kéthetente pénteken 17:00-20:00 óra között.
délutáni időpontokban, tehát munka mellett is elvégezheted!
A képzést minimum 10, maximum 18 fővel indítjuk.
A foglalkozások beosztása: első rész esettanulmány, elmélet, best practice-ek, utána közösen végzett workshop gyakorlatok.
Mit kapsz a képzés végén?
Naprakész, azonnal használható gyakorlati szakmai tudást és egyedi, bemutatkozó referencia anyagot. Képzésünk nem iskolarendszerű és nem államilag akkreditált képzés. A Budapest Adschool naprakész szakmai tudástréninget nyújt egymásra épülő tematikus blokkok formájában, szakmai mentorok vezetésével. A munkaerőpiaci helyzethez rugalmasan alkalmazkodunk, a diákok minta projekteken dolgoznak és saját éles munkáikhoz is adunk segítséget. A képzés akkor a leghasznosabb a számodra, ha már van valamilyen diplomád, szakmai gyakorlatod, és szeretnél fejlődni, tippeket kapni a napi munkádhoz, esetleg még egyetemre jársz. Kérlek ezt fontold meg mielőtt beiratkozol.
A képzés végén a részvételi tanúsítványt adunk.
A tanfolyam két féléves, egy félév 8 alkalmat fed le. Ára 140.000 forint +ÁFA (bruttó 177.800 forint)/félév! (Összesen 16 alkalom és egész évre az ár 280.000 ft + ÁFA)
Badschool hűségprogram
Minden régi és frissen beiratkozott diákunknak 10% kedvezményt adunk a 2. képzés teljes árából.
Be better, be BAD!
Részletfizetési lehetőségekről érdeklődj!
A tanfolyam nyilvántartásba vételi száma: B/2020/001637
Tematika
- A social media alapjai - Célcsoport, hangvétel, kreativitás.
- Platformok: mikor, mire, melyik közösségi oldalt használjuk? Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, Tiktok, Snapchat...
- Posztok írása – Márkaüzenet és hangvétel, célcsoportok megszólítása, a posztolás művészete.
- Content marketing, releváns tartalom és like-gyűjtés. – Hogyan tartsuk fenn a rajongók érdeklődését?
- Jönnek a számok! – Oldalkezelés és statisztika a FB-on. Hogyan értelmezzük a grafikonokat?
- Hirdetés a FB-on – Optimalizált hirdetési stratégia, avagy hogyan targetáljuk a hirdetéseket.
- A posztkészítés vizuális alapjai - hogyan hozz létre gyorsan vizuális kontentet?
- Középpontban a mozgókép: Instagram és Facebook videók, Instagram stories, live posztok, best practice-ek
- Egyéni prezentációk, tanulságok, összegzés.
- Meghívott reglámügynökségi szakértők, stratégia alkotás.
A tematika, tekintettel arra, hogy a képzés kiscsoportos formában történik, az aktuális, közös haladási tempó figyelembe vételével változhat.
A tanfolyam során profi mentoraink bevezetést nyújtanak a social media backstage-ébe. Az kiscsoportos órák során, esettanulmányokon, best practice-eken keresztül értheted meg, hogyan tedd fiókod még népszerűbbé, de a száraz statisztikai adatok nyelvén is felsőfokon beszélsz majd. Bátran hozz magaddal saját projektet is, amihez szakértői tanácsokat kapsz majd.
Tanárok
-
Kónya Bosnyák Natália
Senior social media manager. Régi diákunk, ma már nálunk tanít.
-
Füleki Bettina
Kreativigazgató, pszichológus, mentor.
-
Fodor Tamás
Big data - smart data specialista.
-
Miklós Barbara
Nemzetközi márkák kreatív közösségi-média szakértője
-
Böröcz Anita
Storytelling nagymester, aki nemzetközi terepen is kipróbálta magát.
-
Szatmári Viktória
Elemzés és optimalizálás a jelszava.
-
Feller Madeleine
Digitális és social média menedzser óriási ügyfelekkel a háta mögött.