Social media manager

Social media manager

A social média manager korunk hőse.

Mindenhez ért egy kicsit, ír, olvas, szerkeszt, coverképet gyárt, kríziskommunikál, szórakoztat, megríkat és megnevettet. Mindeközben érti a száraz statisztikákat és az egekbe emeli a like-számokat. Egy valódi kommunikációs zsonglőr.

Népszerű posztot írni mindenki tud, de mitől lesz valaki a közösségi oldalak szakértője?

Az olyan tartalmak gyártásához ugyanis, melyek napról-napra megnyerik a közösségi oldalak népét, komoly tervezés és kreativitás kell. Egy social media manager nemcsak előre megtervezi, mi kerüljön ki ügyfele oldalára, hanem ha kell, egyből lecsap a spontán adódó lehetőségekre, melyekkel összekötheti a brandet a követőivel. Képzésünkön megosztjuk veled, hogyan szerezhetsz rajongókat oldaladra, milyen trükkökkel, tartalommal tarthatod meg őket hosszútávon.
Tudni fogod azt is, mi tesz egy márkát a social mediában népszerűvé és szerethetővé, a workshop végeztével bátran jelentkezhetsz majd junior social media manager-i pozícióra, vagy Facebook profilodon egy igazi self-branding specialista szemüvegén keresztül kommunikálhatsz a saját cégedről vagy termékedről.

Neked ajánljuk ezt a kurzust, ha:

  • családi, baráti, kisebb vállalkozások social media jelenlétéért lennél felelős
  • saját márkádat pozicionálnád és vezetnéd be a social mediába
  • vállalati, állami, kulturális szférában felelős vagy a kommunikációért és a szervezetet/szolgáltatást szeretnéd bevezetni a social mediába is
  • kötetlen és kreatív munkára vágysz

Kompetenciák, melyeket a képzés során elsajátíthatsz:

  • Képes leszel reális célokat meghatározni.
  • Úgy megtervezni az oldalra kikerülő tartalmat, hogy az egységes, márkahű legyen.
  • Népszerű posztokat készíteni
  • Facebook és Instagram hirdetést létrehozni és kezelni
  • Olvasni a statisztikák, grafikonok adataiból
  • Monitorozni és megérteni a versenytársak social media stratégiáját
  •       Képes leszel stratégiában gondolkodni, átlátni a nagyobb összefüggéseket a social média világában.
  • Önállóan létrehozni és kezelni FB vagy Instagram oldalt.
  • Megismered, hogy melyik social media csatorna mire való.

A képzésben az alábbi tematika alapján szerezhetsz gyakorlatot:

  •  A social media alapjai – Célcsoport, hangvétel, kreativitás.
  • Platformok: mikor, mire, melyik közösségi
    oldalt használjuk? Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, Tiktok, Snapchat…
  • Posztok írása – Márkaüzenet és hangvétel, célcsoportok
    megszólítása, a posztolás művészete.
  • Content marketing, releváns tartalom és like-gyűjtés. – Hogyan
    tartsuk fenn a rajongók érdeklődését?
  • Jönnek a számok! – Oldalkezelés és statisztika a FB-on. Hogyan
    értelmezzük a grafikonokat?
  • Hirdetés a FB-on – Optimalizált hirdetési stratégia, avagy
    hogyan targetáljuk a hirdetéseket.
  • A posztkészítés vizuális alapjai – hogyan hozz létre gyorsan vizuális kontentet?
  • Középpontban a mozgókép: Instagram és Facebook videók,
    Instagram stories, live posztok, best practice-ek
  • Egyéni prezentációk, tanulságok, összegzés.
  • Meghívott reglámügynökségi szakértők, stratégia alkotás.

A tematika, tekintettel arra, hogy a képzés kiscsoportos formában történik, az aktuális, közös haladási tempó figyelembe vételével változhat.

 A tanfolyam során profi mentoraink bevezetést nyújtanak a social media backstage-ébe. Az kiscsoportos órák során, esettanulmányokon, best practice-eken keresztül értheted meg, hogyan tedd fiókod még népszerűbbé, de a száraz statisztikai adatok nyelvén is felsőfokon beszélsz majd. Bátran hozz magaddal saját projektet is, amihez szakértői tanácsokat kapsz majd.

A képzés hossza és beosztása

A képzés 2 féléves, félévente 8 alkalmas (összesen 16 alkalmas). Alkalmanként 4 tanórás foglalkozások vannak, többnyire kéthetente pénteken 17:00-20:00 óra között.
délutáni időpontokban, tehát munka mellett is elvégezheted!

A képzést minimum 10, maximum 18 fővel indítjuk.

A foglalkozások beosztása: első rész esettanulmány, elmélet, best practice-ek, utána közösen végzett workshop gyakorlatok.

Mit kapsz a képzés végén?

Naprakész, azonnal használható gyakorlati szakmai tudást és egyedi, bemutatkozó referencia anyagot. Képzésünk nem iskolarendszerű és nem államilag akkreditált képzés. A Budapest Adschool naprakész szakmai tudástréninget nyújt egymásra épülő tematikus blokkok formájában, szakmai mentorok vezetésével. A munkaerőpiaci helyzethez rugalmasan alkalmazkodunk, a diákok minta projekteken dolgoznak és saját éles munkáikhoz is adunk segítséget. A képzés akkor a leghasznosabb a számodra, ha már van valamilyen diplomád, szakmai gyakorlatod, és szeretnél fejlődni, tippeket kapni a napi munkádhoz, esetleg még egyetemre jársz. Kérlek ezt fontold meg mielőtt beiratkozol.

A képzés végén a részvételi tanúsítványt adunk.

A tanfolyam két féléves, egy félév 8 alkalmat fed le. Ára 140.000 forint +ÁFA (bruttó 177.800 forint)/félév! (Összesen 16 alkalom és egész évre az ár 280.000 ft + ÁFA)

Badschool hűségprogram

Minden régi és frissen beiratkozott diákunknak 10% kedvezményt adunk a 2. képzés teljes árából.

Be better, be BAD!

Részletfizetési lehetőségekről érdeklődj!

A tanfolyam nyilvántartásba vételi száma: B/2020/001637

Tematika

  •  A social media alapjai - Célcsoport, hangvétel, kreativitás.
  • Platformok: mikor, mire, melyik közösségi oldalt használjuk? Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, Tiktok, Snapchat...
  • Posztok írása – Márkaüzenet és hangvétel, célcsoportok megszólítása, a posztolás művészete.
  • Content marketing, releváns tartalom és like-gyűjtés. – Hogyan tartsuk fenn a rajongók érdeklődését?
  • Jönnek a számok! – Oldalkezelés és statisztika a FB-on. Hogyan értelmezzük a grafikonokat?
  • Hirdetés a FB-on – Optimalizált hirdetési stratégia, avagy hogyan targetáljuk a hirdetéseket.
  • A posztkészítés vizuális alapjai - hogyan hozz létre gyorsan vizuális kontentet?
  • Középpontban a mozgókép: Instagram és Facebook videók, Instagram stories, live posztok, best practice-ek
  • Egyéni prezentációk, tanulságok, összegzés.
  • Meghívott reglámügynökségi szakértők, stratégia alkotás.

A tematika, tekintettel arra, hogy a képzés kiscsoportos formában történik, az aktuális, közös haladási tempó figyelembe vételével változhat.

 A tanfolyam során profi mentoraink bevezetést nyújtanak a social media backstage-ébe. Az kiscsoportos órák során, esettanulmányokon, best practice-eken keresztül értheted meg, hogyan tedd fiókod még népszerűbbé, de a száraz statisztikai adatok nyelvén is felsőfokon beszélsz majd. Bátran hozz magaddal saját projektet is, amihez szakértői tanácsokat kapsz majd.

Modszer

A tanfolyam során profi mentoraink bevezetést nyújtanak a social media backstage-ébe. Az kiscsoportos órák során, esettanulmányokon, best practice-eken keresztül értheted meg, hogyan tedd fiókod még népszerűbbé, de a száraz statisztikai adatok értelmezésébe is belekóstolunk. A hatékony részvételhez szükséges, hogy hozd magaddal saját laptopod, melyen azonnal gyakorolhatod majd egy fiók létrehozását, kezelését. Bátran hozz magaddal saját projektet is, amihez szakértői tanácsokat kapsz majd. A foglalkozások beosztása: első rész esettanulmány, elmélet, best practice-ek, utána közösen végzett workshop gyakorlatok. Mit kapsz a képzés végén? Naprakész, azonnal használható gyakorlati szakmai tudást és gondolkodási, stratégiai alapokat a folyamatosan változó üzleti kommunikációs környezethez. Képzésünk nem iskolarendszerű és nem államilag akkreditált képzés. A Budapest Adschool naprakész szakmai tudástréninget nyújt egymásra épülő tematikus blokkok formájában, szakmai mentorok vezetésével. A munkaerőpiaci helyzethez rugalmasan alkalmazkodunk, a résztvevők saját projekteikhez is kapnak tanácsokat. A képzések végén vizsgafeladatként olyan személyre szabott prezentációs anyagot kell összeállítani, ami akár a saját vállalkozásban, akár a napi munka során tudástárként, best practice-ként használható, vagy egy állásinterjún színvonalas referencia munkaként bemutatható. Kérlek ezt fontold meg mielőtt beiratkozol. A képzés akkor a leghasznosabb a számodra, ha már van valamilyen diplomád, szakmai gyakorlatod, és szeretnél fejlődni, tippeket kapni a napi munkádhoz, esetleg még egyetemre jársz. A képzés végén a részvételi tanúsítványt adunk.

Időpontok

Októbertől, többnyire kéthetente péntekenként 17:00-20:00 óra között. A kurzus 16 alkalmas.

Tandíj

A tanfolyam ára 140.000 forint +ÁFA (bruttó 177.800 forint)/félév! A kurzus két féléves, összesen 16 alkalmas, egész évre 280.000 ft.+ ÁFA.

Budapest Adschool hűségprogram

Minden régi és frissen beiratkozott diákunknak 10% kedvezményt adunk a 2. képzés teljes árából. Be better, be BAD!

Jelentkezés /Apply:

Név / Name*

Email *

Telefon *

Tárgy / Subject

Üzenet / Your Message