Diákjaink írták rólunk:

 

1488245_10203210145230595_2944886726471258852_n

Lakatos Balázs, junior art director, Café Communications

„Arra a kérdésre, hogy mi leszek, ha nagy leszek, nekem mindig két válaszom volt: autóversenyző vagy reklámszakember. Hát sajnos az előbbiről már lecsúsztam, így jelenleg az utóbbi felé tartok.

A grafika/reklám világával több évvel ezelőtt találkoztam, amikor elkezdtem tanulni, mint tervezőgrafikus. Egyből beszippantott a dolog. Aztán teltek-múltak az évek, lediplomáztam marketingből, de úgy éreztem, valami még hiányzik. A vizuális megvalósítás mellett mindig is érdekelt, hogyan jön létre egy reklámkampány, mi folyik a színfalak mögött.

Így találtam rá a Budapest Adschoolra, annak is az egyedülálló art director képzésére. Az egy év alatt sok új izgalmas dolgot tanultam meg a szakmáról, és sok új kapcsolatra tettem szert. Az órák mindig interaktívan, jó hangulatban teltek el, izgalmas projekteken dolgozhattunk, a szakmában jelenleg is aktív szakemberek segítségével. Nekem mindenképpen nagy előrelépést jelentett, hogy részt vettem ezen a képzésen, melynek köszönhetően ma már mint art director dolgozhatok.”

 

screen-shot-2016-10-17-at-11-51-27-pm

Kónya Bosnyák Natália, Stratégiai tervező hallgatónk, Brightly, junior social media manager

„Bekerültem a kommunikáció és a reklám világába, ezért szükségem volt egy olyan képzésre, ami segít belátni ezt a viszonylag nagy teret, és praktikus tudást ad. A Badschool stratégiai tervező képzése pont ebben segített, ráadásul közvetett módon egy remek új ügynökségi munkát is hozott az életembe, amiért külön hálás vagyok.”

 

12736007_10154011138179255_37355422_n

Raj Dániel szövegíró hallgatónk

Már gyerekként is gyakran ütöttem el az időt azzal, hogy a kedvenc zenéimre videoklipeket találtam ki. Hol konkrét történetet, hol csak váltakozó képeket, de egy-egy dal mindig elindított bennem valami kreatív folyamatot. Ezt először a zene oldaláról fogtam meg, dobolni kezdtem. Tetszett, hogy a zenével milyen intenzív impulzusokat lehet kelteni magamban és másokban. Azt a kérdést pedig, hogy mit lehetne kezdeni az élénk fantáziámmal a középiskola végén tettem csak fel magamnak.

Hosszas gondolkodás után a reklámozást találtam válaszként. Megtetszett a kihívás, hogy fél perc – vagy még kevesebb – idő alatt váltsak ki érzelmeket a közönségből. Később hasonló okból lett a rádióreklámok írása a kedvenc feladatom: Nagyon izgalmasnak gondolom, hogy ott csak a hangok állnak rendelkezésre, hogy valamilyen reakciót kiváltsunk.

A főiskolán tanultam már marketinget, amikor az internetet böngészve, rátaláltam a Budapest Adschool-ra. Nem kreatív képzést kerestem, hanem, azzal akartam képbe kerülni, egyáltalán milyen pozíciók vannak egy reklámügynökségen. Akkoriban csak annyit tudtam, hogy a közgazdász diploma, ami felé haladok, nem abba az irányba terel, ami igazán nekem való, nem ad egy gyakorlati tudatást, és úgy éreztem, az ott hallottaknak nincs köze a mindennapi élethez.

Füleki Bettina sulija pont azt adta meg, amit akkor hiányoltam: egy olyan családias, jó hangulatú, gyakorlati képzést, ami bevezet a reklámozás világába. Megtanultuk az alapfogalmakat, a kreativitást fejlesztő módszereket és, hogyan hívhatjuk fel magunkra a figyelmet a nagy versenyben.

A kiscsoportos foglalkozások külön jók voltak arra, hogy csapatokban készüljünk egy-egy fiktív vagy valós brief-re, gyakran világversenyeken. Ezek során art director – copywriter párokban dolgoztunk, így betekintést kaptunk, milyen is lesz majd egy ügynökségen dolgozni. A munkánkat aztán nem csak egymásnak mutattuk meg, hanem hiteles, aktívan a reklámiparban dolgozó tanárainknak is, akik hasznos tanácsaikkal és előadásaikkal végig inspiráltak minket.

Bátran állíthatom, hogy nem csak én, de több csoporttársam is azokkal a munkákkal tudott végül elhelyezkedni, amiket az Adschool-ban készített. Én a Leo Burnett – Publicis, majd a Possible – Okego reklámügynökségeken dolgoztam szövegíró gyakornokként. Nagy segítség volt, hogy nem kellett nulláról megtanulni a reklámozásban repkedő kifejezéseket, és mivel az ügynökség működését jól modellezte a suli, hamar be tudtam kapcsolódni a munkába.

 

CSC_0019

Csepelyi Krisztina,  social média manager hallgató

Hogy miért választottam a Badschoolt? Elsődlegesen a honlap korrekt infói adták meg a kezdő lökést, hogy jelentkezzek. Színes, életközeli adatok… És nem csalódtam. Az ügyintézés, az órák tematikája és gyakorlatközpontúsága napi szinten használható tudás adott olyan alapot, amire évek alatt tehettem volna csak szert. És a hangulat…? Frenetikus volt. Nagyon jó csapattal, szuper jófej előadókkal dolgozhattam együtt, akiktől szakmailag és emberileg is sokat kaptam. Nagyon köszönöm, még szeretnék visszatérni!

 

krisz

Székely Krisztián – art director hallgatónk

“Remek volt inspiráló környezetben, egy remek közösséggel, olyan emberektől tanulni, akik a szakmában évek óta benne vannak és mindig tudnak valami újat mondani nekünk saját tapasztalataikból merítve.”