A kreativitás, mint erőforrás
Kreatív önismereti műhely művészeti vezetővel és pszichológus-reklámszakemberrel
Volt már olyan, hogy nehéz helyzetben nem a szavak, hanem a rajz, az írás vagy egy film megnézése vitt előre? Hogy fejben nem tudtál megoldani valamit – de amikor alkotni kezdtél, valami megmozdult benned? A kreativitás nemcsak alkotás, amilyen értelemben általában használjuk, hanem belső pszichológiai erőforrás is. Egy olyan mindannyiunkban ott szunnyadó belső erő, amihez bármikor szabadon kapcsolódhatunk, amiből bármikor meríthetünk, és amit mindig magunk mellett tudhatunk. A kreatív úton, amit együtt bejárunk, megvizsgáljuk, hogy hol segített eddig az életünkben a kreativitás és milyen kiaknázatlan területei vannak még. Témák és kreatív technikák amikkel megismerkedünk: Mind mapping és belső térképalkotás. Storytelling gyakorlatok – a hős és a sebzett hős útja. A saját alkotói utad feltérképezése – pszichodramatikus eszközökkel. Kreatív túlélőkészlet készítése. Ez a műhely arról szól, hogyan tudod a kreativitásodat tudatosan használni mint belső erőforrást – amikor épp elakadsz, kimerülsz vagy új útra lépnél.


Önismeret, megküzdési stratégiák, kreatív akciótechnikák
Kreatív technikák, vizuális történetmesélés

Amivel gazdagodni fogsz a workshop során:
Mélyebb kapcsolat önmagaddal és az alkotó, kreatív énrészeiddel
Új nézőpontok és megküzdési minták felismerése
Ránézhetsz a saját belső alkotói térképedre, amit bármikor elővehetsz
Egy egyedi, személyes, szimbolikus „kreatív túlélőkészlet”
Kapcsolódás másokkal – csoportélmény, megtartó közeg
Tér és idő arra, hogy megtaláld a saját hangod.
- Ítélkezésmentes, szabad alkotói folyamat megtapasztalása
A workshop tematikája:
Mind mapping és belső térképalkotás – vizuális önreflexió, asszociációs mintázatok megjelenítése
Storytelling gyakorlatok – a hős és a sebzett hős útja, saját történet újraírása, koherens narratívaalkotás.
Alkotói út pszichodráma eszközeivel – szerepcsere, dramatikus feldolgozás
Kreatív túlélőkészlet készítése – személyes, hazavihető eszköztár a mindennapokra
Csoportos és egyéni munka, játékos és mély gyakorlatok váltakozása
A workshop módszere:
Pszichodráma – dramatikus eszközök, belső szereplőink megjelenítése
Storytelling – saját történetek feldolgozása és újraírása
Alkotói írás, rajz, kollázs – szabad, értékelésmentes alkotás
Csoportdinamika és reflexió – egymásra hangolódás, közös gondolkodás, megtartó tér, inspiráció.
Nem szükséges előzetes művészeti tapasztalat – csak nyitottság és kíváncsiság. Jelentkezz bátran, ha segítő foglalkozású vagy és szeretnéd a kliensekkel az itt szerzett tapasztalatokat felhasználni, vagy egyszerűen a saját belső erőforrásaid palettáját színesíteni.
Ha művészeti vagy kreatív területen dolgozol, akkor is érdemes jelentkezned, mert nem a hagyományos értelemben vett alkotói folyamatot fogsz megtapasztani, hanem egy olyan önismereti utazásban lesz részed, ami hozzásegít, hogy könnyebben kapj ihletet vagy tudatosabban kezelhesd a kiégést.
A workshop ütemezése:
2025. május 24. 9.00-17.00
2025. június 7. 9.00-17.00
Trénerek:
Füleki Bettina. A Badschool kreatív iskola alapítója, kreatívigazgató, pszichológus, 20 éves szakmai tapasztalattal. Olyan hazai és nemzetközi márkák kommunikációján dolgozott mint a Vodafone, Tesco, Telekom. “Csókolom, nagyon finom volt a kókuszgolyó”. A Chokito kutyás film miatt az elmúlt 50 év legjobb reklámszakemberei közé választották. Rendszeresen tart kreatív tréningeket a Metun, a Corvinuson, és többször volt meghívott előadó a MOME-n. Pszichodráma vezető, a Magyar Pszichodráma Egyesület Nemzetközi Munkacsoport co-vezetője.
Russel Skidmore. 22 éves márkaépítési tapasztalattal a háta mögött Londonban, Amszterdamban és Párizsban dolgozott mint Art Director és kreatívigazgató. Olyan nemzetközi ügynökségek is foglalkoztatták, mint a Walter Thompson, a Leo Burnett, a Lintas vagy akár a DDB. Ezen ügynökségeknek számos díjat is nyert a különböző versenyeken (D&AD, Cannes, British Television Awards, Clio), de az ő kreatív koncepciójából rendezett reklámfilmet már Ridley Scott is.
A workshop részvételi díja:
Bruttó 2 x 25 000 Ft.
Diákjaink mondták rólunk

„A tematikusan felépített kurzus alatt hasznos visszajelzéseket és valós segítséget kaptunk abban, hogy egy kampány mitől működik, és min bukhat el. Az oktatók ügyesen terelgettek minket afelé, hogy a bennünk lévő kreativitást – még ha néha lehetetlennek is tűnt – a lehető legjobban kiaknázzuk. Életre szóló kapcsolatok alakultak ki, melyek nemcsak szakmailag, hanem emberileg is meghatározóak. „
ZSIGMOND LILIAN – ART DIRECTOR

„Remek volt inspiráló környezetben, egy remek közösséggel, olyan emberektől tanulni, akik a szakmában évek óta benne vannak és mindig tudnak valami újat mondani nekünk saját tapasztalataikból merítve.”
SZÉKELY KRISZTIÁN – ART DIRECTOR

„Az egy év alatt sok új izgalmas dolgot tanultam meg a szakmáról, és sok új kapcsolatra tettem szert. Az órák mindig interaktívan, jó hangulatban teltek el, izgalmas projekteken dolgozhattunk, a szakmában jelenleg is aktív szakemberek segítségével. Nekem mindenképpen nagy előrelépést jelentett, hogy részt vettem ezen a képzésen, melynek köszönhetően ma már mint art director dolgozhatok.”
LAKATOS BALÁZS, ART DIRECTOR

„Bekerültem a kommunikáció és a reklám világába, ezért szükségem volt egy olyan képzésre, ami segít belátni ezt a viszonylag nagy teret, és praktikus tudást ad. A Badschool stratégiai tervező képzése pont ebben segített, ráadásul közvetett módon egy remek új ügynökségi munkát is hozott az életembe, amiért külön hálás vagyok.”
Natália azóta már tanít is a Badschool social media manager kurzusán.
KÓNYA BOSNYÁK NATÁLIA, SENIOR SOCIAL MEDIA MANAGER, ACG

„Bátran állíthatom, hogy nem csak én, de több csoporttársam is azokkal a munkákkal tudott végül elhelyezkedni, amiket az Adschool-ban készített. Én a Leo Burnett – Publicis, majd a Possible – Okego reklámügynökségeken dolgoztam szövegíró gyakornokként. Nagy segítség volt, hogy nem kellett nulláról megtanulni a reklámozásban repkedő kifejezéseket, és mivel az ügynökség működését jól modellezte a suli, hamar be tudtam kapcsolódni a munkába.”
RAJ DÁNIEL SZÖVEGÍRÓ HALLGATÓNK

„Hogy miért választottam a Badschoolt? Elsődlegesen a honlap korrekt infói adták meg a kezdő lökést, hogy jelentkezzek. Színes, életközeli adatok… És nem csalódtam. Az ügyintézés, az órák tematikája és gyakorlatközpontúsága napi szinten használható tudás adott olyan alapot, amire évek alatt tehettem volna csak szert. És a hangulat…? Frenetikus volt. Nagyon jó csapattal, szuper jófej előadókkal dolgozhattam együtt, akiktől szakmailag és emberileg is sokat kaptam. Nagyon köszönöm, még szeretnék visszatérni!”
CSEPELYI KRISZTINA, SOCIAL MÉDIA MANAGER HALLGATÓ

„A minap találkozott a régi énem, aki a vizsga előtt volt, és a mostani, a képzés utáni. Nézték a tanúsítványt, és azon tanakodtak, hogy milyen fejlődés ment végbe, és mi lesz ezután.
Hosszú és izgalmas út volt elvégezni. Az elmúlt évek után ebben az iskolában tanultam a számomra leghasznosabbakat, és megértettem, hogy mostanáig a technikai tudást csiszoltam, hogy szép képeket alkothassak, majd most esélyt kaptam, hogy kreatív ötletekkel és jelentéstartalommal is felruházzam az alkotásokat. Ez eddig hiányzott.”
TASNER PÉTER, ART DIRECTOR

„The course gives not only a basic and clear understanding of advertisement industry and skill of creativity, but also involves participants for learning and practicing in an inspiring way. Russell explains everything in stories, which is easy to grab and with sense of immersion. To whom, he/she want to start an advertising career and creative work in agencies, is definitely recommend! ”
FENG QUIAN
Diákok munkái
Válogatás a copywriter - art director párok órai munkáiból, ügyfél briefre és kreatív versenyre készült anyagaiból.
Diákok díjazott munkái
Iskolánk diákjai 2010 óta rengeteg kreatív versenyen értek el előkelő helyezéseket.
Díjazott diákjaink:
2016. A Cannes Young Lions előválogatón Budavári Balázs Print kategóriában első helyet ért el, így a cannesi versenyen képviselte Magyarországot.
2015. A Cannes Young Lions előválogatón Young Marketer kategóriában hallgatónk Andresin Zsanett második helyezést ért el a Budapest Innovation briefre készített munkájával.
2014. 14. ARC közérzeti kiállítás
Szinovszki Léna és Szamosi László – Borz Díj, a legkedélyborzolóbb alkotás
2014. Portfolio Nights
Szinovszki Léna – 2. helyezett
2013. Portfolio Nights
Bacskai István – shortlist 2. helyezett
2012. Aranypenge EPA MEDIA OUTDOOR AWARDS
Czifra Anett – Hangyafarm pályamunka 3. helyezett
2012. Nemes Juli díj
2. helyezett – Kazinczy Eszter
2011. Absolut Vodka – Absolut Mode Design pályázat
1. helyezett – Kis Anikó, Krajcsi Norbert
2. helyezett – Fürst Ádám, Sebes Miklós
3. helyezett – Kálazi István
2011. Merck-Kreatív Diákreklám Verseny
Film Kategória
1. helyezett – Kovács Zoltán, Tóth János Csaba
Print Kategória
2. helyezett – Krausz Andrea
2011. Zöld Ifjú Penge
Szakmai Zsűri – 1. helyezett – Kazinczy Eszter
2010. Young Cannes Lion Hungary
1. helyezett – Kazinczy Eszter
Ismerd meg iskolánk tanárait
Kreatívigazgató, 22 éves nemzetközi márkaépítési tapasztalattal, CIM akkreditált oktató
Jelentkezés
Az alábbi űrlapot kitöltve tudod leadni a jelentkezésed az aktuális képzésünkre. Kérünk, neved mellett jelöld meg, hogy melyik formát támogatnád legjobban: A) Online élő, B) Személyes részvételi, C) Hibrid: az adott óra tematikája szerint személyes vagy élő online