Social media manager

Milyen a jó social media manager?

A social media manager mindenhez ért egy kicsit, ír, olvas, szerkeszt, coverképet gyárt, kríziskommunikál, szórakoztat, megríkat és megnevettet. Mindeközben érti a száraz statisztikákat és a komplex hirdetési stratégiákat, az egekbe emeli a like-számokat. Egy valódi kommunikációs zsonglőr, akire minden márkának szüksége van a 21. században.
storyt
Miklos Barbara vezetesevel 2019

Posztolj kreatívan és építs stratégiát!

A Badschoolnál megtanítjuk, hogy miképp teremts rendet a platformok között, miképp legyél egyszerre kreatív és analitikus, spontán és stratéga. Olyan szakember, aki képes egy márka értékeit közérthetően elmesélni. Az elmúlt 17 év során több, mint 200 kreatív és social média manager kollégát tanítottunk. Sokan visszajárnak oktatni, vizsgáztatni. Új és régi diákjaink az ügynökségi életben is segítik, támogatják egymást.

Hogyan zajlik a kurzus?

A legközelebbi kurzus 2024. októberben indul. Munka mellett végezhető, péntek délutánként 17.00 és 20.00 között, személyes mentorálassal. Csoportmunka workshop formában, gyakorlati feladatokkal, konstruktív visszajelzésekkel. A munkaerőpiaci helyzethez rugalmasan alkalmazkodunk, a diákok mintaprojekteken dolgoznak, és saját éles munkáikhoz is adunk segítséget.

vizsga 2019

A hozzánk jelentkező diákok szakmai háttere általában:

  • Social media és brand managerek: Akik már egy vállalat vagy intézmény online jelenlétének építésén dolgoznak, legtöbbször egyedül a mélyvízben, és a napi feladatok során megszerzett tudásukat szeretnék tovább bővíteni és támogató szakmai közösségben fejlődni és inspirálódni.
  • Kis- és középvállalkozók: Akik a saját vállalkozásuk online kommunikációját szeretnék hatékonyabban kezelni.
  • Friss diplomások és karrierváltók: Akik a közösségi média menedzsment területén szeretnének karriert építeni.
  • Freelancerek és szabadúszók: Akik saját vállalkozásban gondolkodnak, vagy épp ügyfeleik számára nyújtanának digitális marketing szolgáltatásokat, a közösségi média menedzsment bevonásával.

Dolgozz csapatban vagy egyedül, számos ügyfélnek vagy csak egy márkának, a Badschoolnál  alapos rálátást nyersz a social media kommunikáció és stratégia minden részterületére. Nem lesz majd olyan szakmai meeting, ahol ne tudnál építő javaslattal előállni. Mindezt annyi közös gyakorlati feladaton keresztül mutatjuk meg, hogy a kurzus elvégzése után  magabiztosan megvalósíthasd bármely ötleted.

Miben egyedülálló a Badschool?

17 év oktatási  tapasztalat

Az elmúlt 17 év során több, mint 200 kreatív és social média manager kollégát tanítottunk. Közülük sokan már a legnagyobb reklámügynökségeknél dolgoznak senior pozícióban. Szerencsére gyakran visszatérnek hozzánk, hogy az oktatás és vizsgáztatás mellett segítsék a frissen végzett diákok elhelyezkedését az ügynökségi világban.

1 képzés: megannyi oktató

A Social Media Manager képzés több oktatónk együttműködésének eredménye. Oktatóink aktív szakemberek a közösségi média különböző területein a kreatív tervezéstől a média stratégiáig, illetve rendszeresen vannak meghívott előadóink a legsikeresebb magyar és nemzetközi reklámügynökségektől. Legyen az márkaépítés, közönségépítés vagy a különféle platformok hirdetéskezelő felületeinek ismerete, a Badschoolban átfogó és naprakész tudást kapsz.

Kiscsoportos képzés és jelenléti gyakorlatok

A kanapéről, pizsamában megkezdett Zoomos képzések kényelme kétségtelen. A közösségi média ugyanakkor nem erről szól. Sokkal inkább az állandó mozgásról, a hirtelen jött impulzusok beépítéséről, az eleven interakciókról. A Badschool képzésein az új készségek és szemléletmód elsajátítása mellett találkozhatsz olyanokkal, akikkel inspiráló együtt dolgozni.

Magadon, saját márkádon dolgozhatsz

Nincsenek fiktív márkák, és az oktatók sem a saját ügyfeleikkel kapcsolatos feladataikat sózzák a nyakadba. Hozd a saját vállalkozásod, még ha csak ötlet szinten létezik is. A képzés végére kész online stratégiával fogsz rendelkezni.

Kreatív közösség

Egy reklámos sem létezhet légüres térben, a támogató közeg pedig nem csak a képzés alatt elengedhetetlen, de azt követően az elhelyezkedés és a kezdeti projektek során is hasznos lehet.

  • Biztos alapok: Megismered a közösségi média platformok működését, az organikus és fizetős lehetőségeket, valamint a kommunikáció eredményességének mérésére szolgáló módszereket.
  • Kutatás: Megmutatjuk, hogy miképp közelíts meg egy kutatási folyamatot, miképp hegyezd a füled azokra a kulcsfontosságú “insightokra”, amelyek megragadják célcsoportod figyelmét.
  • Kreativitás: Megtanulod, hogyan lehet gyorsan és hatékonyan egyedi kreatív ötleteket kitalálni, szoros határidő mellett.
  • Storytelling: Megtanítjuk, hogy miképp alakíthatsz átélhető cselekménnyé egy kommunikációs üzenetet.
  • Pozicionálás: Egy versengő piacon két dolgot lehet tenni: jobban csinálni vagy másképp. A tanultak alkalmazásával mindkét irányba elindulhatsz.
  • Stratégia: Megmutatjuk, hogy kell összehangolnod az eltérő platformokon futó üzeneteidet, hogy azok támogassák a kitűzött célokat.
  • Trendek: A képzés során megmutatjuk, hogy honnan szerezheted be a legbiztosabb iparági aktualitásokat és hogy milyen fórumok felé érdemes fordulnod, ha hétfőről keddre, a feje tetejére állna az algoritmus.
  • Kampányok: A képzés során a kommunikáció mellett a hirdetési stratégiákra is kitérünk. Tervezés és optimalizálás a célcsoporthoz passzoló platformokon.
  • Mérés: A képzésen bemutatjuk az analitikához és méréshez elengedhetetlen eszközöket és közösen be is állítjuk azokat. Hisz javítani csak azon lehet, amit mérünk is.
  • Monitorozás: Online csak a változás állandó. Időt kell ezért szánni a konkurens márkák kampányainak és kommunikációjának folytonos monitorozására.

I. Tervezz: Stratégiaalkotás az alapoktól

  • A social media alapjai: Célcsoport, hangvétel, kreativitás.
  • Platformok: Mikor, mire, melyik közösségi oldalt használjuk? Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, TikTok, Snapchat…
  • Meghívott reklámügynökségi szakértők, cross platform stratégiaalkotás

II. Alkoss: Vizuális és szöveges kivitelezés

  • Posztok írása: Márkaüzenet és hangvétel, célcsoportok megszólítása, a posztolás művészete.
  • Content marketing: Releváns tartalom és like-gyűjtés. Hogyan tartsuk fenn a rajongók érdeklődését?
  • A posztkészítés vizuális alapjai: Hogyan hozz létre gyorsan magával ragadó kontentet?
  • Középpontban a mozgókép: Instagram, Facebook és TikTok-videók, Instagram stories, live posztok, best practice-ek.

III. Elemezz: A statisztikai eredmények értelmezése

  • Jönnek a számok: Oldalkezelés és statisztika a FB-on. Hogyan értelmezzük a grafikonokat?
  • Hirdetés a Facebookon: Optimalizált hirdetési stratégia, avagy hogyan targetáljuk a hirdetéseket?
  • Egyéni prezentációk, tanulságok, összegzés.

Egyedülálló, gyakorlati alapú, képzési módszer

A Budapest Adschool naprakész szakmai tudástréninget nyújt egymásra épülő tematikus blokkok formájában, szakmai mentorok vezetésével. A munkaerőpiaci helyzethez rugalmasan alkalmazkodunk, a diákok mintaprojekteken dolgoznak, és saját éles munkáikhoz is adunk segítséget. A foglalkozások beosztása: első rész esettanulmány, elmélet, best practice-ek, utána közösen végzett workshopgyakorlatok.

A képzést maximum 25 fővel indítjuk.

A képzés összesen 13 alkalmas, 52 tanórás. Alkalmanként 4 tanórás foglalkozások vannak, péntekenként 17:00-20:00 óra között.
Délutáni időpontokban, tehát munka mellett is elvégezheted!

Tervezett kezdés: 2024. október

A képzések végén vizsgafeladatként olyan személyre szabott prezentációs anyagot kell összeállítani, ami akár a saját vállalkozásban, akár a napi munka során tudástárként, best practice-ként használható, vagy egy állásinterjún színvonalas referenciamunkaként bemutatható. A vizsga maga egy csoportos konzultáció a saját projektedről, amely során további hasznos szakmai ötleteket és inspirációt gyűjthetsz.

Képzéseink kerete, bejelentett képzés.

Képzéseinket a Pannon Akadémián keresztül szervezzük, államilag nyilvántartásba vett, bejelentett képzésekként, melyek végén Tanúsítványt adunk. A képzés akkor a leghasznosabb a számodra, ha már van valamilyen diplomád, szakmai gyakorlatod, és szeretnél fejlődni, tippeket kapni a napi munkádhoz, esetleg üzleti, bölcsész vagy művészeti egyetemre jársz.

A Pannon Akadémia nyilvántartási száma B/2020/001637, az engedélyszáma E/2020/000149.

Az iskola szakmai vezetője Russell Skidmore kreatívigazgató, aki Londonban, Amszterdamban és Párizsban dolgozott art directorként és kreatívigazgatóként, számos nemzetközi branden, regionális koordinációban, 22 éves márkaépítési tapasztalata van. CIM (magas szintű angol marketing oktatási rendszer) akkreditált oktató. 

Az iskola alapítója Füleki Bettina kreatív igazgató, reklámszövegíró, pszichológus, 18 éves szakmai tapasztalattal nemzetközi és magyar márkákon.

Böröcz Anita, storytelling nagymester, aki nemzetközi terepen is kipróbálta magát

Fodor Tamás, big data – smart data specialista

Köllő Killa

Miklós Barbara, nemzetközi márkák kreatív közösségi média szakértője

Prezenszki Alex, Social media director

Szatmári Viktória, akinek az elemzés és az optimalizálás a jelszava

Tibola Vera

A tanfolyam ára összesen 190.000 Ft + ÁFA.

Részletfizetési lehetőséggel.

Részvételi díjadat a céged is rendezheti, ebben az esetben vele kötünk szerződést.

Badschool hűségprogram

Minden régi és frissen beiratkozott diákunknak 10% kedvezményt adunk a 2. képzés teljes árából. Be better, be BAD!

Ár
190.000 Ft + ÁFA, októberben indul
Létszám
max 25 fő, egyénre szabott mentorálással
Időtartam
12 alkalom, péntekenként 17.00-20.00

Diákjaink mondták rólunk

Screenshot 2023 11 22 at 2.02.58

„Mansour Mona vagyok, közel 5 éve gyakornokként kezdtem el Social Media Managerként dolgozni. Imádom a munkám mind a mai napig, mert egyszerre több szakmában is kipróbálhatom magam. 1 éve saját utakat járok és a tanulás mellett szabadúszó vállakozó lettem. Viszont hiányzott a stratégia és az átfogó tudásanyag, ami ehhez a szakmához is elengedhetetlen. Így jelentkeztem és belevágtam a képzésbe! Most, úgy érzem jó helyen vagyok és ez egyfajta biztonságot nyújt, hogy ilyen helyzetben is tanulok valami újat! Ezt sose tudják elvenni tőlünk!” 

Mansour Mona, Social media manager hallgató

Screenshot 2023 11 22 at 2.04.53

” Polányi Petra vagyok, 15 évig art directorként dolgoztam, majd három évvel ezelőtt ügyféloldalra váltottam és az EcoFamily marketing csapatát erősítem. A pandémia új utat, lehetőséget is hozott. Az online tér, a social media előtérbe került, mint marketing kommunikáció. Ezért vagyok itt. Hogy a legjobbaktól tanuljam, hogyan kell ezt jól csinálni.”

Polányi Petra, Social media manager hallgató

„A tavalyi évben végeztem nálatok social media manager képzésen. Igazából nincs apropója az e-mailemnek, csak rájöttem, hogy ahol most tartok, az nagyon nagy részben nektek köszönhető! Október óta egy gasztromarketing ügynökségnél dolgozom, mint social media manager. Komoly felelősségi körrel, hirdetési büdzsé kezeléssel, kreatív megvalósítással és nagy elérésű oldalakkal dolgozom nap, mint nap – és ezt miattatok tudom ilyen flottul lehozni.” 

Márton Levente, Social media manager hallgató

Screenshot 2023 11 22 at 2.07.41

„Pál Viktória vagyok, egy hazai márka marketinges csapatában dolgozom közel 3 éve. Imádom a munkámat, különösen azt szeretem benne, hogy lehetőségem van végig követni és tevékenyen segíteni a különböző marketing folyamatok életciklusát. Persze még bőven van mit tanulnom, de ez a szép ebben a szakmában – ahogy változnak a vásárlói szokások, úgy idomul hozzájuk a marketing. Ez különösen igaz a social media területére, ahol, ha lehet még gyorsabban változnak a trendek.

Az első órán az egyik BAdschool tanárunk (Miklós Barbara) azt mondta *spoiler alert*, hogy „ A social media egy olyan dzsungel, ahova mindenki flip-flop papucsban megy”. Szerintem ez egy nagyon találó gondolat, mert kívülről nézve tényleg olyan egyszerűnek látszik a social media felületek kezelése, viszont minél inkább elmélyedsz a részletekben, annál bonyolultabbá válik. Azért jelentkeztem a Social Media Manager képzésre, mert itt úgy érzem jó szakemberek kezében vagyok, akik segítenek rendszerezni az eddigi tudásomat és naprakész új praktikákat tanítanak, így a kurzus végén teljesen felvértezve vághatok neki a vadonnak.”

Pál Viktória, Social media manager hallgató

„Sziasztok, Gulyás Eszter vagyok, egy alapítványi kéttannyelvű általános iskola operatív igazgatója. Munkámból adódóan hiszek az élethosszig tartó tanulásban és a folyamatos fejlődés nagyon fontos a számomra. Ezért is csatlakoztam az Adschool Social media manager tanfolyamához, ahol megismerhetem a legmenőbb platformokat és megtudhatom mik a legtutibb trendek. És ami a legjobb: ezeket a munkám során (is) azonnal bevethetem és kipróbálhatom!”

Gulyás Eszter, Social media manager hallgató

“Felelevenítettétek a marketinges alapismereteimet, most már sokkal inkább statégiában gondolkodom. Pontos képem van, arról, hogy a social média hogyan kap helyet a nagy marketing gépezetben és hogyan lehet a marketing tervet, kommunikációt „social specifikussá” tenni. „

Misi Zsanett, Social media manager hallgató

photocollage 2

„Bekerültem a kommunikáció és a reklám világába, ezért szükségem volt egy olyan képzésre, ami segít belátni ezt a viszonylag nagy teret, és praktikus tudást ad. A Badschool stratégiai tervező képzése pont ebben segített, ráadásul közvetett módon egy remek új ügynökségi munkát is hozott az életembe, amiért külön hálás vagyok.”

Natália azóta már tanít is a Badschool social media manager kurzusán.

Kónya Bosnyák Natália, senior social media manager, ACG

photocollage 6

„Hogy miért választottam a Badschoolt? Elsődlegesen a honlap korrekt infói adták meg a kezdő lökést, hogy jelentkezzek. Színes, életközeli adatok… És nem csalódtam. Az ügyintézés, az órák tematikája és gyakorlatközpontúsága napi szinten használható tudás adott olyan alapot, amire évek alatt tehettem volna csak szert. És a hangulat…? Frenetikus volt. Nagyon jó csapattal, szuper jófej előadókkal dolgozhattam együtt, akiktől szakmailag és emberileg is sokat kaptam. Nagyon köszönöm, még szeretnék visszatérni!”

Csepelyi Krisztina, Social média manager hallgató

Screenshot 2023 11 22 at 1.58.27

Már az egyetem alatt is érdekelt a marketing világa, ezért is végeztem kommunikáció és média szakon. A diploma megszerzése után viszont úgy éreztem, hogy a mindennapi, életszerű munkafolyamatokból keveset láttam. A BadSchool-ban pont az a jó, hogy a megszerzett tudást azonnal átültetjük a gyakorlatba, így egyik óráról a másikra hihetetlen sok tapasztalatot szereztem a social media világában. A stratégia tervezéstől a hirdetéskezelő használatán át mindenről tanultunk a kurzus során, amit egy igazi social media managernek tudnia kell. 

A kurzus egyik legnagyobb előnye, hogy az órákon tapasztalt social media szakértőktől tanulhattunk, akik profin végzik a munkájukat és már évek óta a szakmában vannak. Általában kis csoportokban azonnal ki is próbálhattuk magunkat egy-egy feladat során, így a gyakorlati tudás mellett kapcsolatokat is építhettem és nagyon sok emberrel megismerkedtem. 

A kurzus alatt mindenkinek volt egy saját projektje is, amin egész évben dolgozott. Én például egy helyi vállalkozás Facebook oldalát kezdtem el felépíteni, amit sikeresen el is indítottam a kurzus végén.  Ez azt jelenti, hogy meg tudom határozni a számomra releváns célközönséget, tudok kampányokat tervezni, poszt stratégiát készíteni, hirdetéseket indítani, és értelmezni azt a tömérdek statisztikát, amitől egy kezdő social media manager még igencsak megriadna. Nagyon köszönöm a BadSchool-nak, hogy ilyen sok mindent tanulhattam náluk! 

Szabó Krisztina, Social media manager hallgató

Ismerd meg iskolánk tanárait

Kreatívigazgató, 22 éves nemzetközi márkaépítési tapasztalattal, CIM akkreditált oktató

Kreatívigazgató, pszichológus, mentor.

Elemzés és optimalizálás a jelszava.

Nemzetközi márkák kreatív közösségi média szakértője

Senior social media manager. Régi diákunk, ma már nálunk tanít.

Big data - smart data specialista

Digitális és social média menedzser óriási ügyfelekkel a háta mögött.

Senior reklámszövegíró: a koncepciótól a betűvetésig

Storytelling nagymester, aki nemzetközi terepen is kipróbálta magát.

A performance marketing avatott szakembere, a GamerPro Ltd. marketing igazgatója.

Social media director

Jelentkezés

Az alábbi űrlapot kitöltve tudod leadni a jelentkezésed az aktuális képzésünkre. Kérünk, neved mellett jelöld meg, hogy melyik formát támogatnád legjobban: A) Online élő, B) Személyes részvételi, C) Hibrid: az adott óra tematikája szerint élő vagy online

hu_HUHungarian

Iratkozz fel hírlevelünkre!