Senior reklámszövegíró: a koncepciótól a betűvetésig
Akkor kezdett a reklámmal foglalkozni, amikor a szakma megjelent Magyarországon. A Saatchi&Saatchi reklámügynökségnél a Renault és a Procter&Gamble voltak a fő ügyfelei, majd egy rövid kiruccanás után a McCann-Ericksonba megállapodott a Young&Rubicam Budapestnél, és 7 évig pörgött a Danone, a KJS és az ABN-AMRO Bank márkáin.
Az Ogilvynél Head of Copy titulusban dolgozott Dalbir Singh art direktorral, közös projektjeik közül a több európai országnak készített Coca-Cola filmeket és a Fanta márka felépítését érdemes megemlíteni. Még benézett a Lowe GGK reklámügynökséghez is, majd családanyaként inkább egy kis magyar reklámügynökség, az azóta megszűnt Atlantc Star kreatív csapata mellett döntött.
Kreatívigazgatóként elérte, hogy az Arany Pengén végre megtörjön a nagy nemzetközi reklámügynökségek hegemóniája, és kis csapatként is díjat tudtak nyerni. (Az előzőekben felsorolt ügynökségek szövegírójaként egyébként több kreatívdíjat is nyert többet között a 3Bit, a MOL és a Sport szelet számára készített kampányokkal.)
2008-tól szabadúszó szövegíró többek között a Flora, Domestos, Proenzi, H&M, DHL, a Reckitt Benckiser vagy a hazai Fonte Viva Kft. márkáival foglalkozik. A koncepció megalkotásától a közösségi médiában alkalmazott szövegek megírásáig minden szövegi műfajjal foglalkozik, ami a márkák építését-épülését szolgálja.