Művészeti vezető – Art director

Művészeti vezető – Art director English course

(Legközelebbi kurzus indulás: 2017 ősz)

Elsőként nevetsz fel a poénon, mert rögtön megjelenik a kép a lelki szemeid előtt? A világot fények és árnyékok viszonyrendszerében értelmezed? Szóval vizuális típus vagy, ideális art director jelölt.

Mit csinál egy art director?

Tulajdonképpen ő felel azért, hogy az utcára kerülő reklámok hada vizuális környezetszennyezés vagy pedig színvonalas, művészi értékű, egyedi képélmény legyen. Feladata a nyomtatott és digitális kreatív anyagokon a reklámfilmek látványvilágának megtervezése és felügyelete.

Hogyan lehetsz grafikusból art director?

A Badschool gyakorlati képzésében megtanulhatod egy teljes reklámkampány felépítését és az ehhez szükséges kreatív koncepcióban való gondolkodást. Elsajátíthatod a reklámkészítés műfaji alapjait, a film, óriásplakát, sajtó és online felületekre vonatkozóan, a marketing és stratégiai tervezési háttér ismertekkel együtt.

Megismerheted az aktuális külföldi trendeket, a reklámfilmgyártási és előkészítési folyamatokat. Végül, de nem utolsósorban alkotó légkörben, hasonló gondolkodású emberek között megtapasztalhatod a kreatív ötletek születésének örömét. Mindezt nagyrészt angol nyelven, 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkező nemzetközi kreatívigazgató/art director mentorálása alatt. A kurzus alatt 4 alkalmon keresztül a D&AD nemzetközi versenyre készítünk kreatív anyagokat team munkában, ami minden évben meghatározó tapasztalat, az intenzív közös munkának köszönhetően nemzetközi színvonalú ötletekkel és kivitelezéssel gazdagíthatod a portfóliódat.

Kompetenciák, amikkel gazdagodni fogsz a kurzus során:

  • Képes leszel meghatározni, hogyan érdemes egy ötletet vizuális formába önteni
  • Kiválasztani a megfelelő fotókat, betűtípust és minden egyéb vizuális elemet
  • A különböző műfajokra szabott kinézetet megálmodni
  • Felügyelni és segíteni a kreatív csapatot
  • Megtalálni az ügyfeleid számára tökéletes vizuális megközelítést
  • Hatékonyan együtt dolgozni szövegírótársaiddal és a többi divízióval
  • Megkapóan prezentálni ötleteid

A kurzusok kiscsoportban, min. 5, max. 12 fővel indulnak, magyar, illetve zömében angol nyelven.

A kurzus vezető mentora: Russel Skidmore, kreatívigazgató és CIM( magas szintű, angol marketing képzési rendszer) akkreditált oktató

Az art director képzés elkezdéséhez jó színvonalú meglévő photoshop és alap szintű grafikai tudás szükséges.

Nézd meg további képzéseinket is:

Honlapkészítés alapozó

A képzés tematikája

  •         Vágjunk bele! Kampánytervezési alapok.
  • Márkaépítési alapok I.: USP, Insight, Brief
  • Márkaépítési alapok II.: kreatív koncepció, kommunikációs ötletek
  • Kreatív technikák I.  Nemzetközi példák, hogy csinálják a nagyok.
  • Kreatív technikák II. Többet, jobban, merészebben!
  • A Key Visual készítés folyamata, vizuális tömörítés, szöveg és kép egysége.
  • A kreatív ötlet kihangsúlyozása: tipográfia, fotó, illusztráció
  • Haladó art direckció – a stílus és a  kommunikációs cél összehangolása
  • Inspirációs források, kortárs művészet és nemzetközi trendek
  • Vizuális történetmesélés profiknak
  • A tévéreklám/ online film tervezési folyamata lépésről-lépésre.
  • Team munka, avagy hogyan harcolj az ötleteidért, úgy, hogy ne sért meg másokat.
  • Semmiből valamit, tegnapra.  – A kreatív blokkok oldása
  • Kreatív folyamatok áttekintése, integrált kampánystratégia
  • Saját portfolió összeállítás az éves munka alapján, finomhangolás, mentorálás.
  • Portfólió prezentáció

 

A foglalkozások első felében esettanulmányokkal és példákkal vezetünk be az angolszász reklám világába, a második részben gyakorlati workshopok zajlanak, ahol team munkában dolgozunk együtt a feladatokon. A  kurzus nagy része angol nyelven zajlik, a prezentációk, a workshopok és a vizsgamunka értékelése is. A közös munkában segítjük egymás csapat szinten, középfokú angolnyelv tudás elegendő a hatékony részvételhez.  A kurzus min. 5, max. 12 fővel indul.

A tematika, tekintettel arra, hogy a képzés kiscsoportos formában történik, az aktuális, közös haladási tempó figyelembe vételével változhat.

A tanfolyam 2 féléves, az alábbi időpontokon kerül megtartása:

Tavaszi féléves órarend

  • 2017.03.04.  (szombat)      10:00-13:15
  • 2017.03.11.  (szombat)       10:00-13:15
  • 2017.03.18.  (szombat)      10:00-13:15
  • 2017.04.08.  (szombat)      10:00-13:15
  • 2017.04.15.  (szombat)       10:00-13:15
  • 2017.04.29. (szombat)       10:00-13:15
  • 2017.05.06.  (szombat)      10:00-13:15
  • 2017.05.13.  (szombat)       10:00-13:15
  • 2017.05.27.  (szombat)       10:00-13:15
  • 2017.06.03.  (szombat)       14:00-17:15

 

A képzés részvételi díja és az őszi félévre érvényes befizetési határidők

Egy részletben bruttó 165.000 Ft/ félév, AAM (Alanyi adó mentes), melynek befizetési határideje 2016. október 22., a képzés kezdete.

Badschool hűségprogram

Minden régi és frissen beiratkozott diákunknak 10% kedvezményt adunk a 2. képzés teljes árából.

Részletfizetési lehetőségek:

Két részletben történő befizetés esetén:

1. részlet (bruttó 82.500 Ft) befizetési határideje: 2016. október 22.,

2. részlet (bruttó 82.500 Ft) befizetési határideje: 2016. december 3.

Négy részletben történő befizetésre adminisztrációs díj (2500 Ft/ részlet) ellenében van lehetőség:

1. részlet (bruttó 45.000 Ft) befizetési határideje: 2016. október 22.,

2. részlet (bruttó 45.000 Ft) befizetési határideje: 2016. november 12.

3. részlet (bruttó 45.000 Ft) befizetési határideje: 2016. december 3.

4. részlet (bruttó 40.000 Ft) befizetési határideje: 2017. január 14.


 General

You’re the first one who laughs because the image appears in your head immediately? You see de world as a theatre of light and shadow? That means, you are the visual type – perfect for being an art director.

But what does an art director do?

Well, he’s the one who’s responsible for whether the ads out there are a piece of art or just a way of visual pollution. He plans and designs both prints and TV spots.

So, how does one become an art director?

In our school you can learn the whole process of making an advertising campaign. You will learn how to come up with whole strategies and what does each type of commercial requires. By the end of the course, you will know all about the latest trends and methods on designing and producing great ads. End, but not least, we provide you’ll meet a bunch of artisctis and inspiring people!

Skills that you will earn by the course:

  • You’ll be able to determine how best to represent a concept visually
  • Select which photos, typography and other visual elements to use
  • Develop the overall look of any advertising material
  • Supervise design staff
  • Talk to clients to develop an artistic approach and style
  • Work with copywriters and other departments of the agency
  • Present designs to clients for approval

Themes for sessions

  • Easy steps for advertising
  • Branding basics I: USP, Insight
  • Branding basics II: Creative concept, Communication Idea
  • Creative techniques I
  • Creative techniques II
  • The process of making a Key Visual
  • Emphasize a creative idea: Typography, photo, illustration
  • Tone of voice, logos and colour
  • Art and Fashion
  • Visual storytelling
  • The process of making a TVC
  • Ownership
  • Unblock the creative block
  • Reflection on creative process
  • Make your mark
  • Presentation skills

 

Method

At first, we dive in to the ocean of award-winning case studies and best practices from the western advertising culture. Then, we provide our students practical workshops, where they can work as a real agency-like team. The whole course is in English, including the presentations and the review of each exam.

 

Tematika

A képzés tematikája

  •         Vágjunk bele! Kampánytervezési alapok.
  • Márkaépítési alapok I.: USP, Insight, Brief
  • Márkaépítési alapok II.: kreatív koncepció, kommunikációs ötletek
  • Kreatív technikák I.  Nemzetközi példák, hogy csinálják a nagyok.
  • Kreatív technikák II. Többet, jobban, merészebben!
  • A Key Visual készítés folyamata, vizuális tömörítés, szöveg és kép egysége.
  • A kreatív ötlet kihangsúlyozása: tipográfia, fotó, illusztráció
  • Haladó art direckciós -a stílus és kommunikációs cél összehangolása
  • Inspirációs források, kortárs művészet és nemzetközi trendek
  • Vizuális történetmesélés profiknak
  • A tévéreklám/ online film tervezési folyamata lépésről-lépésre.
  • Team munka, avagy hogyan harcolj az ötleteidért, úgy, hogy ne sért meg másokat.
  • Semmiből valamit, tegnapra.  - A kreatív blokkok oldása
  • Kreatív folyamatok áttekintése, integrált kampánystratégia
  • Saját portfolió összeállítás az éves munka alapján, finomhangolás, mentorálás.
  • Portfólió prezentáció
  • A tematika, tekintettel arra, hogy a képzés kiscsoportos formában történik, az aktuális, közös haladási tempó figyelembe vételével változhat.

Themes for sessions

  • Easy steps for advertising
  • Branding basics I: USP, Insight
  • Branding basics II: Creative concept, Communication Idea
  • Creative techniques I
  • Creative techniques II
  • The process of making a Key Visual
  • Emphasize a creative idea: Typography, photo, illustration
  • Tone of voice, logos and colour
  • Art and Fashion
  • Visual storytelling
  • The process of making a TVC
  • Ownership
  • Unblock the creative block
  • Reflection on creative process
  • Make your mark
  • Presentation skills

Modszer

A foglalkozások első felében esettanulmányokkal és példákkal vezetünk be az angolszász reklám világába, a második részben gyakorlati workshopok zajlanak, ahol team munkában dolgozunk együtt a feladatokon. A teljes kurzus angol nyelven zajlik, a prezentációk, a workshopok és a vizsgamunka értékelése is. A kurzus min. 5, max. 12 fővel indul.

A tematika, tekintettel arra, hogy a képzés kiscsoportos formában történik, az aktuális, közös haladási tempó figyelembe vételével változhat.


Method

At first, we dive in to the ocean of award-winning case studies and best practices from the western advertising culture. Then, we provide our students practical workshops, where they can work as a real agency-like team. The whole course is in English, including the presentations and the review of each exam.

Időpontok

Tavaszi féléves órarend

  • 2017.03.04.  (szombat)      10:00-13:15
  • 2017.03.11.  (szombat)       10:00-13:15
  • 2017.03.18.  (szombat)      10:00-13:15
  • 2017.04.08.  (szombat)      10:00-13:15
  • 2017.04.15.  (szombat)       10:00-13:15
  • 2017.04.29. (szombat)       10:00-13:15
  • 2017.05.06.  (szombat)      10:00-13:15
  • 2017.05.13.  (szombat)       10:00-13:15
  • 2017.05.27.  (szombat)       10:00-13:15
  • 2017.06.03.  (szombat)       14:00-17:15

Tandíj

A képzés részvételi díja és az őszi félévre érvényes befizetési határidők

Egy részletben bruttó 165.000 Ft/ félév, AAM (Alanyi adó mentes), melynek befizetési határideje 2016. október 22., a képzés kezdete. Részletfizetési lehetőségek: Két részletben történő befizetés esetén: 1. részlet (bruttó 82.500 Ft) befizetési határideje: 2016. október 22., 2. részlet (bruttó 82.500 Ft) befizetési határideje: 2016. december 3. Négy részletben történő befizetésre adminisztrációs díj (2500 Ft/ részlet) ellenében van lehetőség: 1. részlet (bruttó 45.000 Ft) befizetési határideje: 2016. október 22., 2. részlet (bruttó 45.000 Ft) befizetési határideje: 2016. november 12. 3. részlet (bruttó 45.000 Ft) befizetési határideje: 2016. december 3. 4. részlet (bruttó 40.000 Ft) befizetési határideje: 2017. január 14.

Badschool hűségprogram

Minden régi és frissen beiratkozott diákunknak 10% kedvezményt adunk a 2. képzés teljes árából. Be better, be BAD!

Jelentkezés /Apply:

Név / Name*

Email *

Telefon *

Tárgy / Subject

Üzenet / Your Message