Art director kreatív mesterkurzus

Art director kreatív mesterkurzus English course

Legközelebbi kurzusindulás januárban!

Elsőként nevetsz fel a poénon, mert rögtön megjelenik a kép a lelki szemeid előtt? A világot fények és árnyékok viszonyrendszerében értelmezed? Szóval vizuális típus vagy, ideális art director jelölt.

Mit csinál egy art director?

Tulajdonképpen ő felel azért, hogy az utcára kerülő reklámok hada vizuális környezetszennyezés vagy pedig színvonalas, művészi értékű, egyedi képélmény legyen. Feladata a nyomtatott és digitális kreatív anyagokon a reklámfilmek látványvilágának megtervezése és felügyelete.

Hogyan lehetsz grafikusból art director?

A Badschool gyakorlati képzésében megtanulhatod egy teljes reklámkampány felépítését és az ehhez szükséges kreatív koncepcióban való gondolkodást. Elsajátíthatod a reklámkészítés műfaji alapjait, a marketing és stratégiai tervezési háttér ismertekkel együtt.

Megismerheted a nemzetközi kreatív tervezési technikákat és folyamatokat. Végül, de nem utolsósorban alkotó légkörben, hasonló gondolkodású emberek között megtapasztalhatod a kreatív ötletek születésének örömét. Mindezt nagyrészt angol nyelven, 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkező nemzetközi kreatívigazgató/art director mentorálása alatt. Az intenzív közös munkának köszönhetően nemzetközi színvonalú ötletekkel gazdagíthatod a portfóliódat.

Kompetenciák, amikkel gazdagodni fogsz a kurzus során:

  •        Ad hoc ötletelés helyett kreatív stratégiában gondolkodni.
  • Képes leszel meghatározni, hogyan érdemes egy ötletet vizuális formába önteni
  • Felügyelni és segíteni a kreatív csapatot
  • Megtalálni az ügyfeleid számára tökéletes vizuális megközelítést
  • Hatékonyan együtt dolgozni szövegírótársaiddal és a többi divízióval
  • Megkapóan prezentálni ötleteid

A kurzusok kiscsoportban, min. 10, max. 15 fővel indulnak,  zömében angol nyelven folyik az oktatás és a gyakorlatok moderálása.

A kurzus vezető mentora: Russel Skidmore, kreatívigazgató és CIM( magas szintű, angol marketing képzési rendszer) akkreditált oktató

Az art director képzés elkezdéséhez jó színvonalú meglévő Photoshop és alap szintű grafikai tudás szükséges. Az órák 70%-a angol nyelven zajlik.

Nézd meg további képzéseinket is:

Social media manager

A képzés 8 alkalmas, egy alkalom három tanítási órát fed le.

Az Art director kreatív mesterkurzus tematikája

  • A kreatív tervezés alapjai. A szövegírás és art direkció főbb elemei, alapfogalmai
  • Brief értelmezése, a célcsoport mélyebb megismerése. Értsük meg, mit akar az ügyfél
  • Mindennek az alapja az egyedi ígéret és a helyes pozícionálás. Kreatív stratégia a gyakorlatban.
  • Kreatív technikák. Trükkök, tippek, ha elakadsz az ötletelésben
  • A reklámfilm tervezés alapjai
  • Műfajok titka: írás műfajok, hossz és stílus, art direkciós best practice.
  • Kreatív koncepció a gyakorlatban, terjeszd ki az ötleteid.
  • Záróprezentáció és ütős portfólió ötletek

A foglalkozások első felében esettanulmányokkal és példákkal vezetünk be az angolszász reklám világába, a második részben gyakorlati workshopok zajlanak, ahol team munkában dolgozunk együtt a feladatokon. A  kurzus nagy része angol nyelven zajlik, a prezentációk, a workshopok és a vizsgamunka értékelése is. A közös munkában segítjük egymás csapat szinten, középfokú angolnyelv tudás elegendő a hatékony részvételhez.  A kurzus min. 10, max. 15 fővel indul.

A tematika, tekintettel arra, hogy a képzés kiscsoportos formában történik, az aktuális, közös haladási tempó figyelembe vételével változhat.

A képzés részvételi díja:

160.000 Ft+ÁFA. (Bruttó 203.200 Ft/félév)

Részletfizetési lehetőségek is vannak, erről részletesebben emailen adunk tájékoztatást.

Badschool hűségprogram

Minden régi és frissen beiratkozott diákunknak 10% kedvezményt adunk a 2. képzés teljes árából.

 

 


 General

You’re the first one who laughs because the image appears in your head immediately? You see de world as a theatre of light and shadow? That means, you are the visual type – perfect for being an art director.

But what does an art director do?

Well, he’s the one who’s responsible for whether the ads out there are a piece of art or just a way of visual pollution. He plans and designs both prints and TV spots.

So, how does one become an art director?

In our school you can learn the whole process of making an advertising campaign. You will learn how to come up with whole strategies and what does each type of commercial requires. By the end of the course, you will know all about the latest trends and methods on designing and producing great ads. End, but not least, we provide you’ll meet a bunch of artisctis and inspiring people!

Skills that you will earn by the course:

  • You’ll be able to determine how best to represent a concept visually
  • Develop the overall look of any advertising material
  • Supervise design staff
  • Talk to clients to develop an artistic approach and style
  • Work with copywriters and other departments of the agency
  • Present designs to clients for approval

Method

At first, we dive in to the ocean of award-winning case studies and best practices from the western advertising culture. Then, we provide our students practical workshops, where they can work as a real agency-like team. The whole course is in English, including the presentations and the review of each exam.

 

Tematika

A képzés tematikája

A képzés 8 alkalmas, egy alkalom három tanítási órát fed le. Időpontja: többnyire kéthetente szombat délelőttönként. Pontos órarendet a jelentkezők kapnak kézhez.
  • A kreatív tervezés alapjai. A szövegírás és art direkció főbb elemei, alapfogalmai
  • Brief értelmezése, a célcsoport mélyebb megismerése. Értsük meg, mit akar az ügyfél
  • Mindennek az alapja az egyedi ígéret és a helyes pozícionálás. Kreatív stratégia a gyakorlatban.
  • Kreatív technikák. Trükkök, tippek, ha elakadsz az ötletelésben
  • A reklámfilm tervezés alapjai
  • Műfajok titka: írás műfajok, hossz és stílus.
  • Kreatív koncepció a gyakorlatban, terjeszd ki az ötleteid.
  • Záróprezentáció és ütős portfólió ötletek

Themes for sessions

  • What is advertising? Key elements that go into making an advertisement including art direction and copywriting
  • Step by step guide on how to do advertising (mind reading of the client)
  • What is USP?
  • Creative techniques
  • How to write a film
  • Key elements and best practice of copywriting and art direction
  • Take your idea further. Cross platforms
  • Final student presentation, making your mark

Modszer

A foglalkozások első felében esettanulmányokkal és példákkal vezetünk be az angolszász reklám világába, a második részben gyakorlati workshopok zajlanak, ahol team munkában dolgozunk együtt a feladatokon. A teljes kurzus angol nyelven zajlik, a prezentációk, a workshopok és a vizsgamunka értékelése is. A kurzus min. 5, max. 12 fővel indul.

A tematika, tekintettel arra, hogy a képzés kiscsoportos formában történik, az aktuális, közös haladási tempó figyelembe vételével változhat.


Method

At first, we dive in to the ocean of award-winning case studies and best practices from the western advertising culture. Then, we provide our students practical workshops, where they can work as a real agency-like team. The whole course is in English, including the presentations and the review of each exam.

Időpontok

Januártól  szombat délelőttönként, pontos órarendet a jelentkezők kézhez kapják.

Tandíj

A képzés részvételi díja 160.000 Ft+ÁFA/ félév. (Bruttó 203.200 Ft) Részletfizetési lehetőségekről érdeklődj elérhetőségeinken!

Badschool hűségprogram

Minden régi és frissen beiratkozott diákunknak 10% kedvezményt adunk a 2. képzés teljes árából. Be better, be BAD!

Jelentkezés /Apply:

Név / Name*

Email *

Telefon *

Tárgy / Subject

Üzenet / Your Message