A legközelebbi kurzus 2023 novemberében indul. Munka mellett végezhető, szombati napokon, jelenléti oktatással, személyes mentorálassal. Reklámügynökségi működést modellező csoportmunka workshop formában, konstruktív visszajelzésekkel.
Miért nálunk?
2006 óta már több, mint 200 hallgatónk végzett, többségük nagy reklámügynökségeknél helyezkedett el, azóta már seniorok, kreatívvezetők. Sokan visszajárnak oktatni, vizsgáztatni. Az ügynökségi életben is segítik egymást az új és régi diákok.
Kapcsolódj be ebbe a pezsgő, kreatív közösségbe! Adj esélyt a benned szunnyadó tehetségnek!
Elsőként nevetsz fel a poénon, mert rögtön megjelenik a kép a lelki szemeid előtt? A világot fények és árnyékok viszonyrendszerében értelmezed? Szóval vizuális típus vagy, ideális art director jelölt.
Tulajdonképpen ő felel azért, hogy az utcára kerülő reklámok hada vizuális környezetszennyezés vagy pedig színvonalas, művészi értékű, egyedi képélmény legyen. Feladata a nyomtatott és digitális kreatív anyagokon a reklámfilmek látványvilágának megtervezése és felügyelete.
A Badschool gyakorlati képzésében megtanulhatod egy teljes reklámkampány felépítését és az ehhez szükséges kreatív koncepcióban való gondolkodást. Elsajátíthatod a reklámkészítés műfaji alapjait, a marketing és stratégiai tervezési háttérismertekkel együtt.
Megismerheted a nemzetközi kreatív tervezési technikákat és folyamatokat. Végül, de nem utolsósorban alkotó légkörben, hasonló gondolkodású emberek között megtapasztalhatod a kreatív ötletek születésének örömét. Mindezt nagyrészt angol nyelven, 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkező nemzetközi kreatívigazgató/art director mentorálása alatt. Az intenzív közös munkának köszönhetően nemzetközi színvonalú ötletekkel gazdagíthatod a portfóliódat.
17 év oktatási tapasztalat
17 évvel ezelőtt kezdtük el képezni a kreatív kollégákat, és azóta számos alkalommal kellett alkalmazkodnunk a reklámipar változó elvárásaihoz.
20 + 22 év szakmai tapasztalat
A Badschool két szakmai vezetője Füleki Bettina (🇭🇺) és Russel Skidmore (🇬🇧) évtizedes tapasztalattal rendelkeznek, mint vezető Copywriter és Art Director. Kettejük célja, hogy a képzés során lehetőséget adjanak a gyakorlatban is azonnal elsajátítani azokat a készségeket, amiket minden ügynökség keres a piacon.
Jelenléti képzés
Kényelmesebb otthon pizsiben ülni és csak belépni a Zoomra? Bizonyára. De kényelemből még nem születtek formabontó koncepciók, nem rajzolódtak ki teljes kampányok és díjakra is érdemes kreatívok. Pezsgő ötletelés, vélemények, cáfolatok, együttműködés. Erről szól a kreatív ipar. A Badschool képzésein pedig pontosan ezt modellezzük le.
Gyakorlat párokként
Akár majd élesben, nálunk is a nemzetközi ügynökségek gyakorlata szerint zajlanak a képzések. Hogy bemutassuk mi vár majd mindenkire az ügynökségi munka világában, a résztvevők végig Copywriter és Art Director párokat alkotnak.
Nemzetköziség (bizony, hogy angolul 🇬🇧)
Képzéseink nagy része angol nyelven, nemzetközi kreatívigazgató mentorálásával folyik, így a bemutatkozó referenciamunkák is eleve angol nyelven készülnek el.
Kreatív közösség
Egy reklámos sem létezhet légüres térben, a támogató közeg pedig nem csak a képzés alatt elengedhetetlen, de azt követően az elhelyezkedés és a kezdeti projektek során is hasznos lehet.
Ez nem egy Adobe Illustrator, Photoshop, InDesign tanfolyam:
A képzés során feltételezzük, hogy a jelentkezők már rendelkeznek a megfelelő ismeretekkel a népszerű képalkotó szoftverek használatában. A hangsúly a kreatív koncepció kidolgozásán és a teljes kampányra vonatkozóan érvényes stratégiai tervezésen van.
A workshopok során elsajátíthatod a kreatív gondolkodást, hogyan kell rövid idő alatt sokféle, nem öncélű, az adott briefhez illeszkedő kreatív ötletet előállítani. Ebben többféle kreatív technika segít majd, amiket kiscsoportban, barátságos, humoros és kreatív légkörben rögtön ki is próbálunk az órák során.
Az art director képzés elkezdéséhez jó színvonalú meglévő Photoshop és alapszintű grafikai tudás szükséges.
A képzés során lefedett témakörök:
Sok ügynökségen nincs külön stratégiai tervező, ilyenkor a reklámkampány tervezése is a kreatívok feladata. Ehhez szükség van a kreatív koncepció leírásának képességére és a stratégiai tervezés alapismereteire.
A workshop során rengeteg nemzetközi példán keresztül gyakoroljuk, hogyan lehet a reklám mondanivalójához igazítani a vizuális stílust.
Bár manapság kevesebb TV reklámfilm készül, a webre szánt filmekhez is hasznos, ha a klasszikus alapokkal tisztában vagy. Megmutatjuk, hogyan kell a reklámspot alapötletét szinopszisban megfogalmazni, megtanulhatod, hogyan néz ki egy jól felépített storyboard és mik az utómunka alapfogalmai.
Bár a social media platformoknak mindenki alanyi jogon szakértője, a tudatos brandépítéshez egységes kreatív koncepciókban kell gondolkozni. Nálunk ezt is kipróbálhatod, multinacionális cégek példáin keresztül, esettanulmányokkal.
A képzéseink során naprakész, azonnal használható gyakorlati szakmai tudást kapsz és egyedi, bemutatkozó referenciaanyagot készíthetsz magadnak. A Badschool egyedülálló szakmai tudástréninget nyújt egymásra épülő tematikus blokkok formájában, kiváló szakmai mentorok vezetésével.
A foglalkozás első felében a meghívott szakértő/ előadó esettanulmányokon, valós munkákon keresztül mutatja be az adott témakör legfontosabb trendjeit, jó gyakorlatait, struktúráját.
A foglalkozás második részében kiscsoportban, az adott szakértő vezetésével modellfeladatokat dolgozunk ki közösen az adott témában.
Képzéseink nagy része angol nyelven, nemzetközi kreatív igazgató mentorálásával folyik, így a munkáid eleve angol nyelven készülnek el.
A munkaerőpiaci helyzethez rugalmasan alkalmazkodunk, a résztvevők saját futó munkáikon vagy minta projekteken dolgoznak.
A gyakorlati tudást szakmai közegben, laza hangulat keretében sajátíthatod el, ahol többé nem vagy egyedül, végre lelkes társak várják, hogy veled alkothassanak. Az iskola alatt elkészített munkákból az év végén mindenki saját portfoliót készít, ami nagy segítséget nyújt az ügynökségekhez való bejutáshoz.
48 tanórás, 12 alkalmas. Szombati napokon 9.30 és 12.45 közt, 4 tanórás tömbökben.
Tervezett kezdés: 2023 novembere
A képzések végén vizsgafeladatként olyan személyre szabott prezentációs anyagot kell összeállítani, ami akár a saját vállalkozásban, akár a napi munka során tudástárként, best practice-ként használható, vagy egy állásinterjún színvonalas referenciamunkaként bemutatható.
Képzéseinket a Pannon Akadémián keresztül szervezzük, államilag nyilvántartásba vett, bejelentett képzésekként, melyek végén Tanúsítványt adunk. A képzés akkor a leghasznosabb a számodra, ha már van valamilyen diplomád, szakmai gyakorlatod, és szeretnél fejlődni, tippeket kapni a napi munkádhoz, esetleg üzleti, bölcsész vagy művészeti egyetemre jársz.
A Pannon Akadémia nyilvántartási száma B/2020/001637, az engedélyszáma E/2020/000149.
Az iskola szakmai vezetője Russel Skidmore kreatívigazgató, aki Londonban, Amszterdamban és Párizsban dolgozott art directorként és kreatívigazgatóként, számos nemzetközi branden, regionális koordinációban, 22 éves márkaépítési tapasztalata van. CIM (magas szintű angol marketing oktatási rendszer) akkreditált oktató.
Az iskola alapítója Füleki Bettina kreatív igazgató, reklámszövegíró, pszichológus, 18 éves szakmai tapasztalattal nemzetközi és magyar márkákon. Munkáit itt tudod megnézni.
280.000 Ft+ÁFA
Részletfizetési lehetőséggel.
Részvételi díjadat a céged is rendezheti, ebben az esetben vele kötünk szerződést.
Badschool hűségprogram
Minden régi és frissen beiratkozott diákunknak 10% kedvezményt adunk a 2. képzés teljes árából. Be better, be BAD!
Az alábbi űrlapot kitöltve tudod leadni a jelentkezésed az aktuális képzésünkre amelyre 1 munkapon belül választ kapsz!