Art director képzés

A legközelebbi kurzus 2023. szeptember 23-án indul. Munka mellett végezhető, szombati napokon, jelenléti oktatással, személyes mentorálassal.  Reklámügynökségi működést modellező csoportmunka workshop formában, konstruktív visszajelzésekkel.

Miért nálunk?

2006 óta már több, mint 200 hallgatónk végzett, többségük nagy reklámügynökségeknél helyezkedett el, azóta már seniorok, kreatívvezetők. Sokan visszajárnak oktatni, vizsgáztatni. Az ügynökségi életben is segítik egymást az új és régi diákok.

Kapcsolódj be ebbe a pezsgő, kreatív közösségbe! Adj esélyt a benned szunnyadó tehetségnek!

Elsőként nevetsz fel a poénon, mert rögtön megjelenik a kép a lelki szemeid előtt? A világot fények és árnyékok viszonyrendszerében értelmezed? Szóval vizuális típus vagy, ideális art director jelölt.

Mit csinál egy art director?

Tulajdonképpen ő felel azért, hogy az utcára kerülő reklámok hada vizuális környezetszennyezés vagy pedig színvonalas, művészi értékű, egyedi képélmény legyen. Feladata a nyomtatott és digitális kreatív anyagokon a reklámfilmek látványvilágának megtervezése és felügyelete.

Hogyan lehetsz grafikusból art director?

A Badschool gyakorlati képzésében megtanulhatod egy teljes reklámkampány felépítését és az ehhez szükséges kreatív koncepcióban való gondolkodást. Elsajátíthatod a reklámkészítés műfaji alapjait, a marketing és stratégiai tervezési háttérismertekkel együtt.

Megismerheted a nemzetközi kreatív tervezési technikákat és folyamatokat. Végül, de nem utolsósorban alkotó légkörben, hasonló gondolkodású emberek között megtapasztalhatod a kreatív ötletek születésének örömét. Mindezt nagyrészt angol nyelven, 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkező nemzetközi kreatívigazgató/art director mentorálása alatt. Az intenzív közös munkának köszönhetően nemzetközi színvonalú ötletekkel gazdagíthatod a portfóliódat.

Milyen képességekre tehetsz szert?

A workshopok során elsajátíthatod a kreatív gondolkodást, hogyan kell rövid idő alatt sokféle, nem öncélű, az adott briefhez illeszkedő kreatív ötletet előállítani. Ebben többféle kreatív technika segít majd, amiket kiscsoportban, barátságos, humoros  és kreatív légkörben rögtön ki is próbálunk az órák során.

  • Ad hoc ötletelés helyett kreatív stratégiában gondolkodni.
  • Képes leszel meghatározni, hogyan érdemes egy ötletet vizuális formába önteni
  • Felügyelni és segíteni a kreatív csapatot
  • Megtalálni az ügyfeleid számára tökéletes vizuális megközelítést
  • Hatékonyan együtt dolgozni szövegírótársaiddal és a többi divízióval
  • Megkapóan prezentálni ötleteid

 

Az art director képzés elkezdéséhez jó színvonalú meglévő Photoshop és alapszintű grafikai tudás szükséges.

A képzés során lefedett témakörök:

  • A kreatív tervezés alapjai. A szövegírás és art direkció főbb elemei, alapfogalmai
  • Brief értelmezése. Értsük meg, mit akar az ügyfél.
  • A célcsoport mélyebb megismerése
  • Mindennek az alapja az egyedi ígéret és a helyes pozícionálás. Kreatív stratégia a gyakorlatban
  • Reklámüzenet megfogalmazása
  • Nemzetközi trendek
  • Kreatív technikák. Trükkök, tippek, ha elakadsz az ötletelésben
  • A reklámfilm tervezés alapjai
  • Műfajok titka: írásműfajok, hossz és stílus, ehhez paszoló layoutok
  • Haladó storytelling
  • Kreatív koncepció a gyakorlatban, terjeszd ki az ötleteid
  • Digitális platformok, contentstratégiai tervezés
  • Ügyféloldali és ügynökségi meghívott előadók, iparági tapasztalatcsere
  • Záróprezentáció és ütős portfólió ötletek

Mit csinálunk az órákon, milyen területeket fedünk le?

Kreatív stratégiai tervezés

Sok ügynökségen nincs külön stratégiai tervező, ilyenkor a reklámkampány tervezése is a kreatívok feladata. Ehhez szükség van a kreatív koncepció leírásának képességére és a stratégiai tervezés alapismereteire.

Műfajok és hangvétel

A workshop során rengeteg nemzetközi példán keresztül gyakoroljuk, hogyan lehet a reklám mondanivalójához igazítani a vizuális stílust.

Reklámfilm-tervezési alapok

Bár manapság kevesebb TV reklámfilm készül, a webre szánt filmekhez is hasznos, ha a klasszikus alapokkal tisztában vagy. Megmutatjuk, hogyan kell a reklámspot alapötletét szinopszisban megfogalmazni, megtanulhatod, hogyan néz ki egy jól felépített storyboard és mik az utómunka alapfogalmai.

Kreatív közösségi média-tervezés

Bár a social media platformoknak mindenki alanyi jogon szakértője, a tudatos brandépítéshez egységes kreatív koncepciókban kell gondolkozni. Nálunk ezt is kipróbálhatod, multinacionális cégek példáin keresztül, esettanulmányokkal.

A kurzusok max. 12 fővel indulnak, magyar és angol nyelvű oktatókkal.

Összesen 12 alkalom, 1 alkalom 4 tanóra tömbösítve.

A képzéseink során naprakész, azonnal használható gyakorlati szakmai tudást kapsz és egyedi, bemutatkozó referenciaanyagot készíthetsz magadnak. A Badschool egyedülálló szakmai tudástréninget nyújt egymásra épülő tematikus blokkok formájában, kiváló szakmai mentorok vezetésével.

Workshopok felépítése:

A foglalkozás első felében a meghívott szakértő/ előadó esettanulmányokon, valós munkákon keresztül mutatja be az adott témakör legfontosabb trendjeit, jó gyakorlatait, struktúráját.

A foglalkozás második részében kiscsoportban, az adott szakértő vezetésével modellfeladatokat dolgozunk ki közösen az adott témában.

Nemzetköziség:

Képzéseink nagy része angol nyelven, nemzetközi kreatív igazgató mentorálásával folyik, így a munkáid eleve angol nyelven készülnek el.

Mintaprojektek:

A munkaerőpiaci helyzethez rugalmasan alkalmazkodunk, a résztvevők saját futó munkáikon vagy minta projekteken dolgoznak.

Közösség:

A gyakorlati tudást szakmai közegben, laza hangulat keretében sajátíthatod el, ahol többé nem vagy egyedül, végre lelkes társak várják, hogy veled alkothassanak. Az iskola alatt elkészített munkákból az év végén mindenki saját portfoliót készít, ami nagy segítséget nyújt az ügynökségekhez való bejutáshoz.

48 tanórás, 12 alkalmas. Szombati napokon 9.30 és 12.45 közt, 4 tanórás tömbökben.

Tervezett kezdés: 2023. szeptember 23. (szombat), befejezés 2024. január végén.

A képzések végén vizsgafeladatként olyan személyre szabott prezentációs anyagot kell összeállítani, ami akár a saját vállalkozásban, akár a napi munka során tudástárként, best practice-ként használható, vagy egy állásinterjún színvonalas referenciamunkaként bemutatható.

Képzéseinket a Pannon Akadémián keresztül szervezzük, államilag nyilvántartásba vett, bejelentett képzésekként, melyek végén Tanúsítványt adunk. A képzés akkor a leghasznosabb a számodra, ha már van valamilyen diplomád, szakmai gyakorlatod, és szeretnél fejlődni, tippeket kapni a napi munkádhoz, esetleg üzleti, bölcsész vagy művészeti egyetemre jársz.

A Pannon Akadémia nyilvántartási száma B/2020/001637, az engedélyszáma E/2020/000149.

Az iskola szakmai vezetője Russel Skidmore kreatívigazgató, aki Londonban, Amszterdamban és Párizsban dolgozott art directorként és kreatívigazgatóként, számos nemzetközi branden, regionális koordinációban, 22 éves márkaépítési tapasztalata van. CIM (magas szintű angol marketing oktatási rendszer) akkreditált oktató.

Az iskola alapítója Füleki Bettina kreatív igazgató, reklámszövegíró, pszichológus, 18 éves szakmai tapasztalattal nemzetközi és magyar márkákon. Munkáit itt tudod megnézni.

Russel Skidmore, creative director, art director

Füleki Bettina, creative director, copywriter

280.000 Ft+ÁFA

Részletfizetési lehetőséggel.

Részvételi díjadat a céged is rendezheti, ebben az esetben vele kötünk szerződést.

Badschool hűségprogram

Minden régi és frissen beiratkozott diákunknak 10% kedvezményt adunk a 2. képzés teljes árából. Be better, be BAD!

Ár
280.000 Ft + ÁFA
Létszám
max 12 fő
Időtartam
1 félév, 48 tanóra

Jelentkezés

Az alábbi űrlapot kitöltve tudod leadni a jelentkezésed az aktuális képzésünkre amelyre 1 munkapon belül választ kapsz!

hu_HUHungarian

Iratkozz fel hírlevelünkre!