Social Media Manager
Milyen a jó social media manager?
Posztolj kreatívan és építs stratégiát!
Hogyan zajlik a kurzus?
A legközelebbi kurzus 2024. október 18-án indul. Munka mellett végezhető, péntek délutánként 17.00 és 20.00 között, személyes mentorálassal. Csoportmunka workshop formában, gyakorlati feladatokkal, konstruktív visszajelzésekkel. A munkaerőpiaci helyzethez rugalmasan alkalmazkodunk, a diákok mintaprojekteken dolgoznak, és saját éles munkáikhoz is adunk segítséget.
A hozzánk jelentkező diákok szakmai háttere általában:
- Social media és brand managerek: Akik már egy vállalat vagy intézmény online jelenlétének építésén dolgoznak, legtöbbször egyedül a mélyvízben, és a napi feladatok során megszerzett tudásukat szeretnék tovább bővíteni és támogató szakmai közösségben fejlődni és inspirálódni.
- Kis- és középvállalkozók: Akik a saját vállalkozásuk online kommunikációját szeretnék hatékonyabban kezelni.
- Friss diplomások és karrierváltók: Akik a közösségi média menedzsment területén szeretnének karriert építeni.
- Freelancerek és szabadúszók: Akik saját vállalkozásban gondolkodnak, vagy épp ügyfeleik számára nyújtanának digitális marketing szolgáltatásokat, a közösségi média menedzsment bevonásával.
Dolgozz csapatban vagy egyedül, számos ügyfélnek vagy csak egy márkának, a Badschoolnál alapos rálátást nyersz a social media kommunikáció és stratégia minden részterületére. Nem lesz majd olyan szakmai meeting, ahol ne tudnál építő javaslattal előállni. Mindezt annyi közös gyakorlati feladaton keresztül mutatjuk meg, hogy a kurzus elvégzése után magabiztosan megvalósíthasd bármely ötleted.
Miben egyedülálló a Badschool?
17 év oktatási tapasztalat
Az elmúlt 17 év során több, mint 200 kreatív és social média manager kollégát tanítottunk. Közülük sokan már a legnagyobb reklámügynökségeknél dolgoznak senior pozícióban. Szerencsére gyakran visszatérnek hozzánk, hogy az oktatás és vizsgáztatás mellett segítsék a frissen végzett diákok elhelyezkedését az ügynökségi világban.
1 képzés: megannyi oktató
A Social Media Manager képzés több oktatónk együttműködésének eredménye. Oktatóink aktív szakemberek a közösségi média különböző területein a kreatív tervezéstől a média stratégiáig, illetve rendszeresen vannak meghívott előadóink a legsikeresebb magyar és nemzetközi reklámügynökségektől. Legyen az márkaépítés, közönségépítés vagy a különféle platformok hirdetéskezelő felületeinek ismerete, a Badschoolban átfogó és naprakész tudást kapsz.
Kiscsoportos képzés és jelenléti gyakorlatok
A kanapéről, pizsamában megkezdett Zoomos képzések kényelme kétségtelen. A közösségi média ugyanakkor nem erről szól. Sokkal inkább az állandó mozgásról, a hirtelen jött impulzusok beépítéséről, az eleven interakciókról. A Badschool képzésein az új készségek és szemléletmód elsajátítása mellett találkozhatsz olyanokkal, akikkel inspiráló együtt dolgozni.
Magadon, saját márkádon dolgozhatsz
Nincsenek fiktív márkák, és az oktatók sem a saját ügyfeleikkel kapcsolatos feladataikat sózzák a nyakadba. Hozd a saját vállalkozásod, még ha csak ötlet szinten létezik is. A képzés végére kész online stratégiával fogsz rendelkezni.
Kreatív közösség
Egy reklámos sem létezhet légüres térben, a támogató közeg pedig nem csak a képzés alatt elengedhetetlen, de azt követően az elhelyezkedés és a kezdeti projektek során is hasznos lehet.
Amire a képzés után képes leszel:
- Biztos alapok: Megismered a közösségi média platformok működését, az organikus és fizetős lehetőségeket, valamint a kommunikáció eredményességének mérésére szolgáló módszereket.
- Kutatás: Megmutatjuk, hogy miképp közelíts meg egy kutatási folyamatot, miképp hegyezd a füled azokra a kulcsfontosságú “insightokra”, amelyek megragadják célcsoportod figyelmét.
- Creativity Megtanulod, hogyan lehet gyorsan és hatékonyan egyedi kreatív ötleteket kitalálni, szoros határidő mellett.
- Storytelling: Megtanítjuk, hogy miképp alakíthatsz átélhető cselekménnyé egy kommunikációs üzenetet.
- Pozicionálás: Egy versengő piacon két dolgot lehet tenni: jobban csinálni vagy másképp. A tanultak alkalmazásával mindkét irányba elindulhatsz.
- Stratégia: Megmutatjuk, hogy kell összehangolnod az eltérő platformokon futó üzeneteidet, hogy azok támogassák a kitűzött célokat.
- Trendek: A képzés során megmutatjuk, hogy honnan szerezheted be a legbiztosabb iparági aktualitásokat és hogy milyen fórumok felé érdemes fordulnod, ha hétfőről keddre, a feje tetejére állna az algoritmus.
- Kampányok: A képzés során a kommunikáció mellett a hirdetési stratégiákra is kitérünk. Tervezés és optimalizálás a célcsoporthoz passzoló platformokon.
- Mérés: A képzésen bemutatjuk az analitikához és méréshez elengedhetetlen eszközöket és közösen be is állítjuk azokat. Hisz javítani csak azon lehet, amit mérünk is.
- Monitorozás: Online csak a változás állandó. Időt kell ezért szánni a konkurens márkák kampányainak és kommunikációjának folytonos monitorozására.
Képzés tematikája:
I. Tervezz: Stratégiaalkotás az alapoktól
- A social media alapjai: Célcsoport, hangvétel, kreativitás.
- Platformok: Mikor, mire, melyik közösségi oldalt használjuk? Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, TikTok, Snapchat…
- Meghívott reklámügynökségi szakértők, cross platform stratégiaalkotás
II. Alkoss: Vizuális és szöveges kivitelezés
- Posztok írása: Márkaüzenet és hangvétel, célcsoportok megszólítása, a posztolás művészete.
- Content marketing: Releváns tartalom és like-gyűjtés. Hogyan tartsuk fenn a rajongók érdeklődését?
- A posztkészítés vizuális alapjai: Hogyan hozz létre gyorsan magával ragadó kontentet?
- Középpontban a mozgókép: Instagram, Facebook és TikTok-videók, Instagram stories, live posztok, best practice-ek.
III. Elemezz: A statisztikai eredmények értelmezése
- Jönnek a számok: Oldalkezelés és statisztika a FB-on. Hogyan értelmezzük a grafikonokat?
- Hirdetés a Facebookon: Optimalizált hirdetési stratégia, avagy hogyan targetáljuk a hirdetéseket?
- Egyéni prezentációk, tanulságok, összegzés.
Képzés módszere:
Egyedülálló, gyakorlati alapú, képzési módszer
A Budapest Adschool naprakész szakmai tudástréninget nyújt egymásra épülő tematikus blokkok formájában, szakmai mentorok vezetésével. A munkaerőpiaci helyzethez rugalmasan alkalmazkodunk, a diákok mintaprojekteken dolgoznak, és saját éles munkáikhoz is adunk segítséget. A foglalkozások beosztása: első rész esettanulmány, elmélet, best practice-ek, utána közösen végzett workshopgyakorlatok.
A képzést maximum 25 fővel indítjuk.
Képzés ütemezése:
A képzés összesen 12 alkalmas, 48 tanórás. Alkalmanként 4 tanórás foglalkozások vannak, péntekenként 17:00-20:00 óra között.
Délutáni időpontokban, tehát munka mellett is elvégezheted!
Kezdés: 2024. október 18.
Vizsgaprezentáció:
A képzések végén vizsgafeladatként olyan személyre szabott prezentációs anyagot kell összeállítani, ami akár a saját vállalkozásban, akár a napi munka során tudástárként, best practice-ként használható, vagy egy állásinterjún színvonalas referenciamunkaként bemutatható. A vizsga maga egy csoportos konzultáció a saját projektedről, amely során további hasznos szakmai ötleteket és inspirációt gyűjthetsz.
Tanúsítvány:
Képzéseink kerete: bejelentett képzés.
Képzéseinket a Pannon Akadémián keresztül szervezzük, államilag nyilvántartásba vett, bejelentett képzésekként, melyek végén Tanúsítványt adunk. A képzés akkor a leghasznosabb a számodra, ha már van valamilyen diplomád, szakmai gyakorlatod, és szeretnél fejlődni, tippeket kapni a napi munkádhoz, esetleg üzleti, bölcsész vagy művészeti egyetemre jársz.
A Pannon Akadémia nyilvántartási száma B/2020/001637, az engedélyszáma E/2020/000149.
Képzésen tanító tanárok:
Az iskola szakmai vezetője Russell Skidmore kreatívigazgató, aki Londonban, Amszterdamban és Párizsban dolgozott art directorként és kreatívigazgatóként, számos nemzetközi branden, regionális koordinációban, 22 éves márkaépítési tapasztalata van. CIM (magas szintű angol marketing oktatási rendszer) akkreditált oktató.
Az iskola alapítója Füleki Bettina kreatív igazgató, reklámszövegíró, pszichológus, 18 éves szakmai tapasztalattal nemzetközi és magyar márkákon.
Böröcz Anita, storytelling nagymester, aki nemzetközi terepen is kipróbálta magát
Fodor Tamás, big data – smart data specialista
Köllő Killa
Miklós Barbara, nemzetközi márkák kreatív közösségi média szakértője
Prezenszki Alex, Social media director
Szatmári Viktória, akinek az elemzés és az optimalizálás a jelszava
A képzés részvételi díja:
A tanfolyam ára összesen 190.000 Ft + ÁFA.
Részletfizetési lehetőséggel.
Részvételi díjadat a céged is rendezheti, ebben az esetben vele kötünk szerződést.
Badschool hűségprogram
Minden régi és frissen beiratkozott diákunknak 10% kedvezményt adunk a 2. képzés teljes árából. Be better, be BAD!
Diákjaink mondták rólunk
„Mansour Mona vagyok, közel 5 éve gyakornokként kezdtem el Social Media Managerként dolgozni. Imádom a munkám mind a mai napig, mert egyszerre több szakmában is kipróbálhatom magam. 1 éve saját utakat járok és a tanulás mellett szabadúszó vállakozó lettem. Viszont hiányzott a stratégia és az átfogó tudásanyag, ami ehhez a szakmához is elengedhetetlen. Így jelentkeztem és belevágtam a képzésbe! Most, úgy érzem jó helyen vagyok és ez egyfajta biztonságot nyújt, hogy ilyen helyzetben is tanulok valami újat! Ezt sose tudják elvenni tőlünk!”
Mansour Mona, Social media manager hallgató
” Polányi Petra vagyok, 15 évig art directorként dolgoztam, majd három évvel ezelőtt ügyféloldalra váltottam és az EcoFamily marketing csapatát erősítem. A pandémia új utat, lehetőséget is hozott. Az online tér, a social media előtérbe került, mint marketing kommunikáció. Ezért vagyok itt. Hogy a legjobbaktól tanuljam, hogyan kell ezt jól csinálni.”
Polányi Petra, Social media manager hallgató
„A tavalyi évben végeztem nálatok social media manager képzésen. Igazából nincs apropója az e-mailemnek, csak rájöttem, hogy ahol most tartok, az nagyon nagy részben nektek köszönhető! Október óta egy gasztromarketing ügynökségnél dolgozom, mint social media manager. Komoly felelősségi körrel, hirdetési büdzsé kezeléssel, kreatív megvalósítással és nagy elérésű oldalakkal dolgozom nap, mint nap – és ezt miattatok tudom ilyen flottul lehozni.”
Márton Levente, Social media manager hallgató
„Pál Viktória vagyok, egy hazai márka marketinges csapatában dolgozom közel 3 éve. Imádom a munkámat, különösen azt szeretem benne, hogy lehetőségem van végig követni és tevékenyen segíteni a különböző marketing folyamatok életciklusát. Persze még bőven van mit tanulnom, de ez a szép ebben a szakmában – ahogy változnak a vásárlói szokások, úgy idomul hozzájuk a marketing. Ez különösen igaz a social media területére, ahol, ha lehet még gyorsabban változnak a trendek.
Az első órán az egyik BAdschool tanárunk (Miklós Barbara) azt mondta *spoiler alert*, hogy „ A social media egy olyan dzsungel, ahova mindenki flip-flop papucsban megy”. Szerintem ez egy nagyon találó gondolat, mert kívülről nézve tényleg olyan egyszerűnek látszik a social media felületek kezelése, viszont minél inkább elmélyedsz a részletekben, annál bonyolultabbá válik. Azért jelentkeztem a Social Media Manager képzésre, mert itt úgy érzem jó szakemberek kezében vagyok, akik segítenek rendszerezni az eddigi tudásomat és naprakész új praktikákat tanítanak, így a kurzus végén teljesen felvértezve vághatok neki a vadonnak.”
Pál Viktória, Social media manager hallgató
„Sziasztok, Gulyás Eszter vagyok, egy alapítványi kéttannyelvű általános iskola operatív igazgatója. Munkámból adódóan hiszek az élethosszig tartó tanulásban és a folyamatos fejlődés nagyon fontos a számomra. Ezért is csatlakoztam az Adschool Social media manager tanfolyamához, ahol megismerhetem a legmenőbb platformokat és megtudhatom mik a legtutibb trendek. És ami a legjobb: ezeket a munkám során (is) azonnal bevethetem és kipróbálhatom!”
Gulyás Eszter, Social media manager hallgató
“Felelevenítettétek a marketinges alapismereteimet, most már sokkal inkább statégiában gondolkodom. Pontos képem van, arról, hogy a social média hogyan kap helyet a nagy marketing gépezetben és hogyan lehet a marketing tervet, kommunikációt „social specifikussá” tenni. „
Misi Zsanett, Social media manager hallgató
"I got in the world of communications and advertising, so I needed training that would help me see this relatively large space and give me practical knowledge. The Badschool's training in strategic planning helped me to do just that, and indirectly brought a great new agency job into my life, for which I am particularly grateful."
Natalia has since been teaching on the Badschool social media manager course.
Kónya Bosnyák Natália, senior social media manager, ACG
"Why did I choose Badschool? First and foremost, the correct information on the website gave me the initial impetus to apply. Colourful, realistic information... And I wasn't disappointed. The administration, the subject matter and the practical focus of the classes gave me a foundation of knowledge that I could only have gained over years. And the atmosphere...? It was frenetic. I got to work with a great team, super cool lecturers, who gave me a lot both professionally and personally. Thank you very much, I would love to come back!"
Csepelyi Krisztina, Social média manager hallgató
Már az egyetem alatt is érdekelt a marketing világa, ezért is végeztem kommunikáció és média szakon. A diploma megszerzése után viszont úgy éreztem, hogy a mindennapi, életszerű munkafolyamatokból keveset láttam. A BadSchool-ban pont az a jó, hogy a megszerzett tudást azonnal átültetjük a gyakorlatba, így egyik óráról a másikra hihetetlen sok tapasztalatot szereztem a social media világában. A stratégia tervezéstől a hirdetéskezelő használatán át mindenről tanultunk a kurzus során, amit egy igazi social media managernek tudnia kell.
A kurzus egyik legnagyobb előnye, hogy az órákon tapasztalt social media szakértőktől tanulhattunk, akik profin végzik a munkájukat és már évek óta a szakmában vannak. Általában kis csoportokban azonnal ki is próbálhattuk magunkat egy-egy feladat során, így a gyakorlati tudás mellett kapcsolatokat is építhettem és nagyon sok emberrel megismerkedtem.
A kurzus alatt mindenkinek volt egy saját projektje is, amin egész évben dolgozott. Én például egy helyi vállalkozás Facebook oldalát kezdtem el felépíteni, amit sikeresen el is indítottam a kurzus végén. Ez azt jelenti, hogy meg tudom határozni a számomra releváns célközönséget, tudok kampányokat tervezni, poszt stratégiát készíteni, hirdetéseket indítani, és értelmezni azt a tömérdek statisztikát, amitől egy kezdő social media manager még igencsak megriadna. Nagyon köszönöm a BadSchool-nak, hogy ilyen sok mindent tanulhattam náluk!
Szabó Krisztina, Social media manager hallgató
Ismerd meg iskolánk tanárait
Creative Director, 22 years of international branding experience, CIM accredited trainer
Senior social media manager. An old student of ours, now teaching at our school.
Apply
Az alábbi űrlapot kitöltve tudod leadni a jelentkezésed az aktuális képzésünkre.